استفانو پیولی اودینزه
| | | |

استفانو پیولی بعد از بازی با اودینزه : میلان یک تیم مستحکم و قدرتمند است

فوتبال724– استفانو پیولی بعد از برد اودینزه اصرار دارد که میلان می تواند پیشرفت کند و از زلاتان ابراهیموویچ تعریف می کند: “او برای رشد هم تیمی های خود بسیار مهم است.”

میلان با برد 2-1 خارج از خانه در اودینزه هر سه امتیاز را گرفت.

استفانو پیولی بعد از بازی با اودینزه به DAZN گفت:

اودینزه با [ایگناسیو] پوستو و [جرارد] دلوفئو در جناحین بازی كرد و ما در آنجا سعی كردیم به آنها حمله كنیم.

ما همیشه سعی می کنیم موقعیت های خود را در زمین با توجه به انتخاب حریف تغییر دهیم وقتی براهیم دیاز وارد زمین شد بازیکنان بیشتری در حمله داشتیم.

تیم این روحیه را دارد. آنها می دانند که می توانند در طول بازی بر مشکلات غلبه کنند. این یک پایه محکم برای ساختن تیم است.

ساندرو تونالی در نیمه دوم وارد زمین شد. استفانو پیولی در مورد بازی او در برابر اودینزه گفت:

تونالی خوب کار می کند، من چهار هافبک قدرتمند دارم اما او همه چیز دارد، باهوش است، دید خوبی دارد، اما باید در سطح ذهنی قدرت بیشتری داشته باشد.

او همچنین باید به بازی با یک هافبک نزدیک به خودش عادت کند. اما او بسیار قوی است، یافتن بازیکنان جوان با ویژگی های او دشوار است.

اگر ما می توانستیم کمی بیشتر تمرین کنیم، سطح حتی بالاتر می رفت. با این باشگاه تصمیم گرفتیم تیم را با بازیکنان جوانی که می توانند سطح تیم را بالا ببرند، بهبود بخشیم.

من از [براهیم] دیاز، [دیوگو] دالوت و [ساندرو] تونالی و کسانی که در نیمه دوم وارد بازی شدند راضی هستم.

ما هنوز کاری انجام نداده ایم، حتی امروز بازی به ما می گوید که می توانیم پیشرفت کنیم. متاسفم که از انتخاب من رنج می برد و کمتر بازی می کند.

من می دانم که در حال مربیگری یک تیم مستحکم و قدرتمند هستم. من در نیمه استراحت به آنها گفتم. از نظر میل و رغبت، هیچ کدام دوم نیستند.

باشگاه هایی که فصل قبل را بالاتر از ما در جدول به پایان رساندند هنوز بسیار قدرتمند هستند اما ما بلند پرواز و مثبت هستیم، می دانیم که باید خیلی پیشرفت کنیم.

ایبرا می داند که چقدر برای رشد هم تیمی هایش مهم است. او می داند که این مسیر طولانی است، ما می خواهیم بر این چالش ها غلبه کنیم که از هر نظر به ما کمک می کنند تا پیشرفت کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید