ورونا پیولی
| | | |

استفانو پیولی بعد از تساوی با ورونا : ما نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم و شخصیت داریم

فوتبال724– استفانو پیولی هشدار می دهد که میلان باید به مشکلات بازی در لیگ اروپا عادت کند، اما با “شخصیت” در برابر ورونا 2-2 تساوی کرد.

این چند روز پس از اولین شکست روسونری از ماه مارس، 3-0 مقابل لیل در لیگ اروپا، یک مسابقه آشفته در سن سیرو بود.

پیولی بعد زا بازی با ورونا به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

ما می دانستیم که بازی در لیگ اروپا و مستقیماً مقابل حریفانی مانند اودینزه و ورونا چیزهای زیادی را از شما می گیرد.

آنها می توانند تمام هفته را برای این مسابقه آماده شوند، در حالی که ما یک جلسه مینی تمرین داریم. ما می خواهیم موقعیتی را که فصل گذشته داشتیم بهبود بخشیم و تا آنجا که ممکن است در اروپا برویم.

وقتی ورونا با نتیجه 2-0 پیش افتاد، ترس دوباره تکرار شد، سپس تلاش فرانک کسیه با انحراف توپ باعث شد آنها به 2-1 برگردند و زلاتان ابراهیموویچ سومین پنالتی متوالی خود را از دست داد.

با این حال، زلاتان در آخر بازی نیز گل تساوی را به ثمر رساند.

زلاتان به من گفت كه ناامید شده است زیرا ما می توانستیم در این بازی پیروز شویم، كه او پنالتی بعدی را برای كسیه واگذار می كند و برای استراحت به این وقفه احتیاج دارد. این در مورد همه درست است، اما ما برای ورود به اروپا جنگیدیم و این معنی آن است.

هر دو گل ورونا روی کرنر به ثمر رسید و پیولی مشکلی را در تیم مشاهده کرد.

وی افزود:

ما از بین بازی های انجام شده پنج گل در برابر رم و ورونا دریافت کردیم و این بدان معناست که باید تمرکز بیشتری داشته باشیم. از طرف دیگر، ما 25 شوت به سمت دروازه داشتیم، 10 موقعیت ایجاد کردیم، بنابراین عملکرد در آنجا خوب بود و دروازه بان آنها ما را از برد محروم کرد که شاید شایسته آن بودیم.

پیولی در مورد واکنش تیم بعد از دو گل ورونا افزود:

ورونا به دلیل برخورد شدید و فیزیکی اش با بازی، شایسته اعتبار است، در حالی كه ما بازی را باید انجام می دادیم و منجر به 20 شوت به سمت دروازه می شد. ما شانس پیروزی داشتیم و حیف است که آن را مدیریت نکردیم.

ما اولین شکست را در ماههای گذشته چند روز پیش داشتیم و امشب تقریباً بلافاصله 2-0 عقب افتادیم. ما واکنش نشان دادیم، نشان دادیم که تیم قدرتمندی هستیم و شخصیت داریم.

مشکل این است که تیم های قدرتمند دیگری در ایتالیا و اروپا مانند یوونتوس، اینتر و ناپولی وجود دارد، در حالی که با بسیاری دیگر مانند لاتزیو، رم و حتی ساسولو یک مبارزه واقعی وجود دارد. من چند پسر قدرتمند دارم، اما ما جوانترین تیم لیگ هستیم و این مانع از این نمی شود که ما نیز جوان بالغ باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید