| | | | |

استفانو پیولی بعد از پیروزی در برابر دیناموزاگرب: در برابر سالزبورگ نباید به دنبال تساوی باشیم

فوتبال724– استفانو پیولی هشدار داد که میلان پس از برتری 4-0 بر دیناموزاگرب همچنان می تواند پیشرفت کند و اصرار دارد که هدف گرفتن تساوی در لیگ قهرمانان برابر ردبول سالزبورگ “ذهنیت اشتباه” است.

روسونری در آستانه راهیابی به مرحله یک شانزدهم نهایی قرار دارد، زیرا آنها تنها به یک تساوی در آخرین بازی در سن سیرو مقابل سالزبورگ نیاز دارند تا بلیت خود را برای مرجله حذفی تضمین کنند.

پس از دو شکست سنگین مقابل چلسی، یک پیروزی در برابر دیناموزاگرب برای شاگردان پیولی لازم بود و آن ها به لطف ضربه سر شیرجه ای متئو گابیا، یک حرکت انفرادی رافائل لیائو، پنالتی اولیویه ژیرو و گل به خودی لیوبیچچ که توسط لیائو ایجاد شد، با برتری 4-0 پاسخ دادند.

ما شروع سختی داشتیم، زیرا آنها ما را با ترکیب خود غافلگیر کردند، اما ما حرکات دفاعی را مرتب کردیم و سپس مهاجمان بسیار با استعدادی با فرصت های گلزنی فراوان داریم. این مطمئنا یک پیروزی خوب است، یک عملکرد خوب، اما ما به یک قدم دیگر نیاز داریم و هواداران ما در برابر سالزبورگ به ما کمک خواهند کرد.

تیم در حال حاضر عادت کرده برای این بازی‌های سرنوشت‌ساز کار کند، ما در چند سال گذشته بازی‌های زیادی را انجام داده‌ایم. ما می‌دانستیم که نمی‌توانیم اشتباه کنیم، از نقاط قوت خود و حریفان آگاه بودیم. ما هرگز کسی را دست کم نمی گیریم، اما صعود از مرحله گروهی در واقع یک قدم رو به جلو برای تیم خواهد بود.

ما تمام زمان را برای آماده شدن برای سالزبورگ داریم، اما ابتدا باید در سری آ در برابر تیم تورینی که فصل گذشته مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد، به رشد خود ادامه دهیم.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
زده
خورده
تفاضل
امتیاز
1
چلسی
ت
پ
پ
پ
پ
6
4
1
1
10
4
6
13
2
آث میلان
پ
ش
ش
پ
پ
6
3
1
2
12
7
5
10
3
6
1
3
2
5
9
-4
6
4
6
1
1
4
4
11
-7
4
صعود لیگ اروپا

 

یک امتیاز مقابل سالزبورگ در سن سیرو کافی خواهد بود، اما پیولی نسبت به انجام این نوع محاسبه هشدار می دهد.

نکته مهم این است که ما به این فکر نمی کنیم که یک تساوی کافی است. این ذهنیت اشتباهی است و مطمئناً این روشی نیست که ما به بازی‌های میلان نگاه می‌کنیم.

پیولی تیمی ناقص شامل فیکایو توموری محروم را داشت، اما گابیا نه تنها از نظر دفاعی، بلکه با به ثمر رساندن دومین گل دوران حرفه ای خود نیز جای وی را در تیم پر کرد. گل دیگر وی در سپتامبر 2018 در سری C بود.

نکات مثبت زیادی از این مسابقه وجود دارد، اما همچنین چیزهایی که می‌توانیم بهبود ببخشیم، قوی‌تر و متمرکزتر باشیم، در زمان در اختیار داشتن توپ بهتر ارتباط برقرار کنیم. واضح است که بهبود عملکرد فردی به بهبود عملکرد کلی تیم نیز کمک می کند.

آیا این شب نقطه عطفی در سفر میلان در رقابت‌های اروپایی پس از سال‌ها عدم حضور در مسابقات اروپایی بود؟

سالزبورگ بازی تعیین‌کننده‌ای خواهد بود و این می‌تواند به ما این امکان را بدهد که بهتر از فصل گذشته که هدف ما در شروع این رقابت بود، بهتر عمل کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید