میلان ژانویه
| | | | |

استفانو پیولی : میلان به دنبال اسکودتو است، در ژانویه تیم تقویت می شود

فوتبال724– استفانو پیولی توضیح می دهد که چرا میلان پس از یک پیروزی دیگر، این بار در خارج از خانه برابر سلتیک در لیگ اروپا، به چنین جواهری تبدیل شده است. “همه چیز در ژانویه تغییر کرد.”

روسونری بعضی اوقات در سلتیک پارک بازی را خیلی راحت گرفته بود و در نیمه دوم کاملاً فشار را کم کردند و این اجازه را به محمد الیونوسی داد که یک گل به ثمر برساند، اما با این وجود 3-1 پیروز شد.

در بازی دیگر گروه، لیل یک پیروزی 4-1 خارج از خانه مقابل اسپارتا پراگ کسب کرد.

این یک بازی بود که ما با شخصیت و کیفیت به خوبی کنترل کردیم، اگرچه در نیمه دوم چند خطای فنی بیشتر مرتکب شدیم و چند خطر را انجام دادیم.

برای ما بسیار مهم بود که ثابت کنیم تیم “عادی “نیستیم. یک تیم معمولی انگیزه و عزم کمتری را بعد از یک پیروزی مهیج مانند دربی نشان می دهد، اما ما ثابت کردیم که آن بازی را صرفا یک بازی مدانیم و می خواهیم به پیروزی خود ادامه دهیم.

بعد از توقف بازیهای به دلیل کروناویروس، میلان در راه دیگری قدم گذاشت و از زمان شروع مجدد در تمام رقابت ها شکست ناپذیر بوده است.

هیچ رازی وجود ندارد، فقط این است که همه ما مدتی است که در یک جهت کار می کنیم. باشگاه، بازیکنان، کارکنان همه احساس می کنند جزئی جدایی ناپذیر از این پروژه هستند و همه ما با هم همکاری می کنیم تا پیشرفت کنیم.

این باشگاه برای ادامه کاری که ما انجام داده ایم و آوردن بازیکنان جوان با استعداد که می توانند چیزهای بیشتری را به این ترکیب اضافه کنند، شایسته اعتبار است.

نتایج خوب، اعتماد به نفس را تقویت می کند، اما ما به خوبی می دانیم که لحظات دشوار فرا می رسد و ما بایددر آن زمان تلاش کنیم.

این یک تیم جوان است، اما حتی یک بازیکن مانند جیجی دوناروما 21 ساله است و در عین حال یک فرد بالغ و بازیکن با تجربه فراوان است.

من فکر می کنم که ما خوب کار می کنیم، زیرا ما یک لحظه از وقت با هم را تلف نمی کنیم و همیشه مسابقه بعدی را مهمترین بازی می دانیم.

رم خط حمله قابل توجهی دارد، بنابراین این یک آزمایش بزرگ دیگر بین دو تیم است که می خواهند فوتبال مثبتی بازی کنند، گل های بیشتری نسبت به حریف خود بزنند و ابتکار عمل را داشته باشند.

وی در مورد تقویت میلان در ژانویه افزود:

ما می خواهیم به فرم مثبت خود و بیش از هر چیز به سفری ادامه دهیم كه از ژانویه شروع شده و شاهد پیشرفت مداوم ما بوده است.

من فکر می کنم همه چیز در ژانویه تغییر کرد، زمانی که ما بازیکنانی را آوردیم که متناسب با سبک فوتبال ما هستند و خلا های موجود در تیم را پر کردند.

از پیولی سوال شد که واقعاً فاصله میلان تا رقابت بر سر اسکودتو چقدر است و او از پاسخ این سوال پرهیز نکرد.

ما فکر می کنیم که در سطح خوبی هستیم، می دانیم که می خواهیم به کجا برسیم، زیرا جاه طلب هستیم، اما همچنین برای رسیدن به آنجا نباید عجله داشته باشیم یا سعی کنیم میان بر بزنیم.

وی ادامه داد:

ما بر روی همه جزئیات، فنی، تاکتیکی، جسمی، رژیم غذایی کار می کنیم و احتمالاً با بازیکنان بیشتری در ژانویه یا فصل آینده تقویت خواهیم کرد. با گفتن اینها، در حال حاضر چهار یا پنج تیم در سری آ وجود دارد که روی کاغذ قویتر هستند، این جای تردید نیست و ما باید روی راه خود تمرکز کنیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید