پیولی اسپارتا
| | | |

استفانو پیولی پیش از بازی با اسپارتا پراگ: دالو سمت چپ بازی می کند، زلاتان استراحت می کند

فوتبال724– استفانو پیولی اعتراف کرد که بازیکنانش را در مسابقه روسونری در لیگ اروپا مقابل اسپارتا پراگ فردا می چرخاند و فاش کرد که با سیپریان تاتاروشانو صحبت کرده است.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اسپارتا پراگ گفت:

برخی تغییرات ایجاد خواهد شد زیرا ما بسیار هزینه می کنیم، این یک لحظه مهم اما بسیار خسته کننده است.

من دوست ندارم در مورد چرخش بازیکنان صحبت كنم، من بازیکنان زیادی برای شروع بازی دارم. فردا بهترین تیم را به زمین میفرستم، ما برای بهترین ها آماده می شویم تا با اسپارتا روبرو شویم.

زلاتان ابراهیموویچ می تواند برای بازی آینده روسونری در اروپا برابر اسپارتا پراگ استراحت کند. پیولی گفت:

من همه ارزیابی ها را انجام می دهم. بعد از بازی فردا، بلافاصله یک مسابقه مهم دیگر در اودینزه برگزار خواهیم کرد. اگر از ایبرا بپرسم آیا می خواهد بازی کند، او مثل همه بازیکنان من همیشه می گوید بله. داشتن بازیکنانی که از نظر جسمی و روحی آماده هستند خوب است.

حتی بچه ها هنوز ترکیب را نمی دانند. من چندین ارزیابی می کنم، ما هنوز دو جلسه تمرینی داریم. [دیوگو] دالو جذب شد تا هم راست و هم چپ بازی کند.

هفته گذشته میلان در دیدار افتتاحیه خود در لیگ اروپا در سلتیک پیروز شد.

این یک گروه سخت و دشوار است، حریفان با ارزشی هستند. اسپارتا تاکنون در هر یک از بازی های لیگ خود پیروز شده است و آنها در زمان 11 نفره بودن مقابل لیل بازی پایاپایی داشتند. آنها یک فوتبال مدرن بازی می کنند و بازی با آنها راحت نیست.

ما همیشه باید تلاش کنیم تا از هر بازی بیشترین بهره را ببریم. در مقابل رم که می خواستیم برنده شویم، با کمی تاسف و با آگاهی از قرار گرفتن در مسیر درست، زمین را ترک کردیم.

خوب است که بچه ها کاملا از نتیجه راضی نیستند، درست است که همیشه بهترین ها را از خودمان انتظار داشته باشیم.

دروازه بان ذخیره میلان سیپریان تاتاروشانو مرتکب اشتباهی شد که باعث شد میلان یک گل برابر جیالوروسی دریافت کند. پیولی در مورد وی در برابر اسپارتا گفت:

من مانند او با بقیه اعضای تیم صحبت کردم. من بازی را آنالیز کردم. من به او و همچنین به هم تیمی هایش اطمینان کامل دارم.

بازیکنان همیشه باید به یکدیگر کمک کنند، ما باید اینگونه ادامه دهیم.

پائولو مالدینی و ایوان گازیدیس فاش کردند که میلان می تواند بازیکنان جدیدی را در ژانویه به خدمت بگیرد اما پیولی به آینده نقل و انتقالات زمستانی فکر نمی کند.

شما قبلاً به ژانویه فکر کرده اید، اما ما این کار را نمی کنیم زیرا هنوز بازی های زیادی برای انجام داریم. ما ایده های روشنی داریم و اگر فرصتی داشته باشیم تیم را ارتقا می دهیم.

پیولی در مورد تصمیم باشگاه برای نامگذاری فرانکو بارسی به عنوان معاون افتخاری باشگاه اظهار نظر کرد.

من از این تصمیم بسیار خوشحالم. فرانکو افسانه میلان است و ارزشهای درستی را منتقل خواهد کرد.

نمی توانم صبر کنم تا او به میلانلو به اینجا بیاید تا با من و تیم صحبت کند. داشتن افراد زیادی که می دانند میلان چیست مهم است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید