سانچو دورتموند
| | | | | |

اسطوره بریتانیایی دورتموند به سانچو بابت رفتن به اولدترافورد هشدار می دهد

فوتبال724– مردی که در زمان حضورش در آلمان با دورتموند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است می گوید وینگر انگلیسی سانچو فقط باید به دلایل فوتبال یا مسائل خانوادگی به انگلیس برگردد.

پل لامبرت ستاره سابق بوروسیا دورتموند، به سانچو درباره رفتن به منچستریونایتد هشدار داده است. بازیکن سابق تیم ‌ملی اسکاتلند گفته زندگی در اولدترافورد هیچ شیرینی نخواهد داشت.

گمانه زنی ها در مورد جابجایی سانچو با رقمی بزرگ به تئاتر رویاها همچنان ادامه دارد.

لامبرت، مصرانه اظهار کرد كه این جوان در حال حاضر خود را در یك “باشگاه ویژه” می بیند و نباید در انتخاب لیگ برتر عجله كرد.

بازیکن پیشین اسکاتلند که در زمان حضورش در دورتموند افتخار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد، به سان گفت:

سانچو در حال حاضر در یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است که برای هر بازی لیگ بیش از 80،000 تماشاگر دارد.

او‌می‌گوید:

سانچو دوراهی سختی برای تصمیم گیری دارد. دورتموند یک باشگاه ویژه است و شما فقط یک بار آن را می‌توانید ترک کنید و آن موقع متوجه می شوید.

یونایتد یکی از بزرگترین باشگاههای جهان است، اما آیا فضای اولدترافورد به اندازه وستفالن استادیون خوب است؟ پاسخ مشخص است، نه اصلا.

پل لامبرت

وی گفت:

او باید از خود بپرسد آیا در صورت خروج از دورتموند، با بازیکنان باشگاه جدید همخوانی خواهد داشت؟ آیا او پیشرفت خود را ادامه خواهد داد؟ دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت، اما ما هنوز درباره یونایتد و آینده این تیم مطمئن نیستیم.

اگر او به خانه برگردد، باید به دلایل فوتبالی یا مسائل خانوادگی باشد نه پول.

سانچو در سال 2017 تصمیم جسورانه ای برای آمدن به آلمان گرفت، زیرا پس از جدا شدن از رقابت شدید برای بازی در سیتی، پتانسیل او آزاد شده است.

رئیس فعلی ایپسویچ اضافه کرد:

این یک چیز بزرگ است وقتی که شما نتوانید با زبان ارتباط برقرار کنید. شما به یک کشور می روید که باید بدون توجه به هم تیمی های خود، به زبان آلمانی تسلط داشته باشید.

سانچو خوب عمل کرده است. او در نبرد رو در رو عالی است. او سرعت خوبی دارد و فوتبالیستی باهوش است.

هر بار دورتموند به گل برسد، می دانید که سانچو گل زده است یا یک پاس گل داده است.

لامبرت افزود:

من فرهنگ آلمانی را می دانم و فکر نمی کنم آنها خیلی مهربان باشند. اگر دیر به تمرین برسید توبیخ می شوید.

او در باشگاهی حضور دارد که نمی توانید با آن مسائل کنار بیایید. اما او از نظر شخصیت در رختکن با افراد مناسبی ازتباط دارد و بازیکنانی مانند [مارکو] رویس و [ماریو] گوتزه تاثیر خوبی بر او خواهند داشت.

او باید بهتر شود. او می تواند سالها بازیکن بزرگی برای انگلیس باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید