|

الخلیفی بعد از باخت در برنابئوبه به رختکن می رود و به یکی از کارمندان رئال مادرید حمله می کند: “من تو را می کشم.”

با گزارش فوتبال۷۲۴ رئیس پاری سن ژرمن حذف را به خوبی قبول نکرد و چند نفر مجبور شدند برای جلوگیری از مشکلات بزرگتر مداخله کنند.دیشب پاری‌سن‌ژرمن در برنابئو میهمان رئال مادرید بود،پاریسیها در بازی رفت با تک‌گل امباپه امید به صعود داشتند.ستاره جوان فرانسوی در برنابئو نیز اولین گل را زد ولی در ۳۰ دقیقه انتهایی بنزما به تنهایی نتیجه را تغییر داد و لیونل مسی بار دیگر کامبک خورد

رئیس پاری سن ژرمن طاقت نداشت ببیند چگونه دوباره در تلاش برای قهرمانی در لیگ قهرمانان شکست خورد.

به گزارش مونیکا مارچانته در موویستار، الخلیفی به سرعت اتاق را ترک کرد تا به منطقه ای که برای تیم های مهمان در استادیوم تعبیه شده بود، برود و فریاد زد.

سپس او با عصبانیت مستقیم به رختکن رفت و به روش‌های بدی به دنبال داوران می‌گشت تا آنها را به خاطر قضاوتی که در مسابقه دوست نداشت سرزنش کند. مشکل اینجاست که او گیج شد و به اتاق مگیا داویلا، نماینده زمین رئال مادرید رسید.

رئیس پاری سن ژرمن که بسیار ناراحت بود، به سختی باید مهار می شد، چندین نفر باید مداخله می کردند و یک تصویر نسبتاً شرم آور از خود به جا می گذاشتند.

به گفته باشگاه، یکی از کارمندان رئال مادرید صحنه را ضبط می‌کرد و الخلیفی که متوجه می‌شد، به سمت او می‌رفت و فریاد «می‌کشمت» می‌کشید و توسط محافظان خودش متوقف شد. لئوناردو بعداً خواستار پاک شدن تصاویر موبایل کارمند رئال مادرید شده است که پس از حمله الخلیفی منفجر شده بود. تنش تجربه شده در تونل رختکن عجیب بود.

الخلیفی حذف تیمش را تحمل نمیکرد، مخصوصاً بعد از اینکه دید ۱۲۰ دقیقه بازی مالک و ارباب بازی بودند اما در نیم ساعت آخر از هم پاشیدند

در دقایق پایانی بازی با فریادها و حرکاتی شروع کرد به نشان دادن اتفاقی که قرار است دقایقی بعد بیفتد. مالک پی اس جی در میان توهین و بد اخلاقی اعصاب خود را از دست داد. نمایش در محوطه رختکن ادامه یافت، اما حقیقت این است که او قبل از آن هر چیزی حداقل قوانین رفتاری برای میهمان به حساب می آمد را زیر پا گذاشته بود.

داور هلندی، دنی مکلی، رفتار پرخاشگرانه سران پاری سن ژرمن را ثبت کرد.
داوران در را مسدود کردند و حتی پرچم یکی از حاضران را شکستند. این موضوع در صورتجلسه بند هفت، مربوط به اتفاقات پس از بازی منعکس شده است:

“رئیس و مدیر فنی پاری‌سن‌ژرمن رفتار تهاجمی نشان دادند و سعی کردند وارد رختکن داوران شوند. وقتی داور از آنها خواست که بازی را ترک کنند، آنها مانع از ورود به رختکن داوران شدند. رئیس به پرچم یکی از حاضران ضربه زد و آن را شکست».

نوشته‌های مشابه