| |

الیور کان در گفتگو با کریستین فالک

🎙 دو ماه پیش ما نه پیشنهادی برای رابرت داشتیم و نه گزینه های دیگری را بررسی میکردیم. از آن زمان وضعیت اساساً تغییر کرده است. در پایان، باشگاه بارسلونا مبلغی را پیشنهاد داد که فروش لواندوفسکی را برای ما کاملا معقول می کند. علاوه بر این، اخیراً در بازار نقل و انتقالات بسیار موفق بوده ایم و یک بازیکن کاملاً در کلاس جهانی را برای حمله (سادیو مانه )به خدمت گرفته ایم.”

“بنابراین ما اکنون با باشگاه بارسلونا به توافق رسیده ایم. با اینحال، تا کنون، فقط به صورت شفاهی، قرارداد هنوز در حال تعلیق است.”

 

اولیور کان مدیر بایرن‌مونیخ 🔻

🎙• “وظیفه من این است که همیشه بهترین ها را برای بایرن مونیخ انجام دهم. ما همیشه در صندلی کنار رانندگی بودیم و همیشه از موضع قدرت عمل می کردیم. در نهایت، احساس کردیم بهترین کار این است که به روبرت اجازه خروج بدهیم. در بایرن، ما می توانیم با این خوب زندگی کنیم.”

🎙چسبیدن به چیزی به دلیل سرسختی بیش از حد یا خارج از منیت برای من چیزی بیش از یک نشانه ضعف است. همیشه این مهم است که چه چیزی برای بایرن، باشگاه، تیم و هواداران بهترین است. من همه چیز را بر اساس آن ارزیابی می کنم.”

🎙• “ما تیم بسیار خوبی داریم و همه عناوین برای ما ممکن است. تاکنون بهترین تقویت ها را با سادیو مانه ، رایان گراونبرخ  و ناصر مزروئی داریم و انتقال به روبرت لواندوفسکی به ما فضای بیشتری برای مانور می دهد.”

 

 

اولیور کان مدیر بایرن‌مونیخ 🔻

 

آیا بایرن جانشینی برای لواندوفسکی خواهد گرفت؟

🎙• “ما دائماً بازار را بازبینی می کنیم و اگر فرصتی پیش بیاید، آنجا خواهیم بود. همانطور که دوره نقل و انتقالات فعلی نشان می دهد، اف سی بایرن مونیخ یک باشگاه بسیار جذاب برای بازیکنان برتر اروپا است.”

🎙• “اما حمله ما عالی است و یولیان ناگلزمن مربی ما امکانات زیادی دارد تا بازی هجومی ما را در بالاترین سطح نگه دارد. ما به خوبی می دانیم که با رابرت چه داشتیم، اما بازیکنان بزرگ در گذشته بایرن را ترک کردند و بایرن مونیخ این کار را کرد و پس از آن دنیا را فرو نریخت.».”

 

هیئت نظارت ممکن است تصمیم شما برای فروش را لغو کند؟

🎙• “نه، اینگونه نیست زیرا این تصمیم هیئت مدیره با من به عنوان رئیس است. البته، ما همیشه با کل هیئت مدیره در اطراف هاینر هماهنگ هستیم.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید