امری: با وی‌ای‌آر، پی‌اس‌جی می توانست بارسا را ​​از چمپیونزلیگ حذف کند


به گزارش فوتبال۷۲۴، اونای امری مصاحبه اختصاصی با فرانس‌فوتبال انجام داد که در آن درباره جنبه های مثبت و منفی او در زمان مربیگری پی‌اس‌جی صحبت کرده است.

اونای امری مصاحبه اختصاصی با فرانس‌فوتبال انجام داد که در آن در مورد شیوهای خود در پی‌اس‌جی و آرسنال صحبت کرده است. وی اعتراف کرد که با هدف تبدیل شدن به یکی از بهترین مربیان، تصمیم گرفت تا حرفه خود را در لیگ 1 ادامه دهد. او اعتقاد دارد در صورتی که وی‌ای‌آر هنگام دیدار در مارس ۲۰۱۷ استفاده می‌شد ، تیمش بارسلونا را از لیگ قهرمانان اروپا حذف می‌کرد

دو فصل در پی‌اس‌جی:

“من در لیگ 1، چهار جام داخلی و دو سوپر جام را به دست آوردم. هرچند هدف اصلی پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا بود. در فصل اول (۲۰۱۷) در رویارویی فوق العاده مقابل بارسلونا قرار گرفتیم، اما به دلیل تصمیمات داوری حذف شدیم. فصل بعد مقابل رئال مادرید از تیمی شکست خوردیم که با پیروزی در لیگ قهرمانان سه قهرمانی متوالی چمپیونز لیگ را در تاریخ رقم زده بود. سالها تجربه حریفان، و اختلافات داوری نیز در این ناکامیها دخیل بود. ”

کنار گذاشتن تیاگو سیلوا برای بازی اول مقابل مادرید در بازی خارج از خانه :

“من می خواستم تیم از بالا دفاع کند. تیاگو سیلوا بازیکن خوبی است، اما او با آن تصمیم موافقت نکرد. من می خواستم او از منطقه خودش بیرون بیاید و به دفاع از زمین حریف و‌خط حمله بپردازد ، من با او روی این تاکتیک کار کردم اما موفقیت آمیز نبود. این ویژگی او در بقیه تیم نیز منعکس شده بود، این همان اتفاقی است که در کمپ‌نو افتاد.


فصل قبل و رابطه با الخلافی:

“من همیشه احساس می کردم که از طرف رئیس پاریس حمایت می‌شوم. به عنوان مثال، وقتی قرار بود نیمار را استخدام کنیم، او توضیح داد که ایجاد یک تیم حول نیمار بر عهده من است و او بازیکن بزرگی است، نیازی نیست به او بگویید که با تیم سازگار باشد. شما باید تیمی ایجاد کنید تا در کنار او قرار بگیرد. ”

تجربه در آرسنال:

“من به عنوان یک مربی وقتی به آرسنال رفتم تیم در حال سقوط بود. با وجود مشکلات بسیار، ما همه چیز را مرتب کردیم و به رقابت های فینال لیگ اروپا رسیدیم و در پایان فصل به مقام پنجمی لیگ برتر رسیدیم. ما چهار کاپیتان تیم و همچنین چندین بازیکن مهم را از دست دادیم و همین موارد ما را از مسیری که می خواستیم به آنجا برسیم دور کرد. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید