|

انتقاد بی‌پرده‌ روی کین از بازیکنان منچستریونایتد : آنها بجای بازی به ظاهر و قیافه خود اهمیت می‌دهند

به گزارش فوتبال۷۲۴ در دربی شهر منچستریونایتد ،تیم منچسترسیتی تواند شیاطین سرخ را با ۴ گل درهم بکوبد و این برای اسطوره شیاطین روی کین سرخ اصلا قابل پذیر نبوده است

روی کین درباره رفتارهای بازیکنان انتقادات زیادی دارد و می‌گوید🔻

🎙بازیکنان منچستریونایتد در دربی تسلیم شدند. این غیر قابل قبول است. و در هر بازی همین است. من آماده ام که اشتباهات را ببخشم، اما نه عدم تمایل به بازگشت در دفاع یا اینکه سعی نمیکننپ توپ را دفع کنند. بازیکنانی در تیم هستند که دیگر نباید برای منچستریونایتد بازی کنند.

روی‌کین در ادامه گفت 🔻

🎙همه ما باختیم، اما اینکه چگونه اتفاق افتاده مهم است. انتظار داریم بازیکنان حداقل کمی غیرت داشته باشند، اما بازی نشان دهنده وضعیت تیم است. اگر در حین بازی برای منچستریونایتد نتوانید به دفاع برگردید و خود را جلوی توپ بیندازید، حیف است.
چه کسی این رختکن را اداره می کند؟ به نظر می رسد این پسرها بیشتر نگران این سؤال هستند: «چطور به نظر می رسم؟ مدل موی من چطوره؟ چکمه ها زیبا هستند؟ وقتی برای منچستریونایتد بازی می کنید، نفس و غرور خود را در خانه بگذارید.

روی‌کین در ادامه گفت 🔻

🎙هواداران یونایتد تیم خود را تماشا می کنند و می بینند که بازیکنان در حال دعوا نیستند. هیچ بهانه ای برای این وجود ندارد. من شک ندارم که در چند روز آینده اظهاراتی وجود خواهد داشت، اما همه ما می دانیم که چه کسی آنها را بیان می کند: در توییتر و مزخرفات دیگر. برام مهم نیست مهم این است که شما در زمین چه می گویید.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید