| | | |

اوله گونار سولسشائر : کاوانی سخت تمرین کرده، او بسیار دقیق است

به گزارش فوتبال۷۲۴ امشب دو‌تیم چلسی و منچستریونایتد به دیدار یکدیگر می‌روند. اوله‌گنار‌سولسشائر در مصاحبه قبل از بازی گفت که از بازیکنان راضی است.

او گفت:

ما می دانیم که این بازیکنان قادر به نتیجه گرفتن و بازی خوب هستند. مهمترین چیز برای ما بعد از وقفه بازی‌های بین المللی ملی این بود که هرچه زودتر به فرم برگردیم.

من بارها اشاره کردم که در زمینه آماده سازی عقب هستیم، زیرا وقتی آمادگی قبل از فصل نداریم و این مدتی طول می کشد.

حالا به نظر می رسد همه چیز هفته گذشته اصلاح شده است.

ما از تعداد زیادی بازیکن استفاده کردیم که بسیار خوب است و می بینید که تیم با هم همکاری خوبی دارند. روحیه الان البته بهتر است، که این نیز با نتایج خوب اتفاق می افتد.

اوله درباره بازی با پی‌اس‌جی گفت:

نه، ما بعد از بازی با پاری‌سن‌ژرمن با مشکلی روبرو نشدیم. البته، خستگی پرواز وجود دارد، اما من فکر می کنم که همه باید برای آخر هفته آماده باشند.

اکسل توانزبه البته کمی احساس خستگی می کند. اشکالی ندارد وقتی اولین بازی خود را در 10 ماه گذشته انجام می دهید و این بازی را نشان می‌دهید مشخص است که این پسر فوق العاده است.

کاوانی سخت تمرین کرد. او بسیار دقیق است. او می داند که چه می خواهد و می داند که به چه چیزهایی احتیاج دارد.

من می دانم که او 30 ساله است، اما هنوز سالم و لاغر است. او دقیقاً همان شکلی را که نیاز داشت بدست آورد و از قبل می دیدید که باهوش زیاد در سراسر زمین حرکت می کند. آرزو و عطش او برای فوتبال خوب است. او یک مهاجم مرکزی واقعی است.

برخی از بازیکنان ما عملکرد بهتری را از آنچه در این مرحله اولیه انتظار داشتیم ارائه می دهند و آنها واقعاً در اتاق من را می کوبند تا بگویند باید زمان بازی بیشتری بگیرند.

در مورد ترکیب بدون تغییر:

بعضی اوقات شما باید پاداش عملکرد خوب را بدهید. البته سه شنبه شب در پاریس نیز نمایش خوبی بود. احساس کردیم این تیم می تواند در بازی پشتیبانی خوبی از ما داشته باشد و برای حریف مشکلاتی ایجاد کند.

ترجیح می دهم گزینه های زیادی داشته باشم تا اینکه دست و پا بزنم و بازیکنی نداشته باشم. ناامیدی گاه به گاه چند بازیکن بهتر از بازی با بازیکنان است که آنها آماده نیستند.

ما واقعاً آمادگی را برای بازی در خانه تغییر داده ایم. ما در هتلی اقامت کردیم. من مطمئن هستم که همسران و دوست ما اکنون از من ناراضی هستند.

ما می خواهیم به عنوان یک تیم کنار هم باشیم – در نیوکاسل، در پاریس، همه جا. جو تیم خوب است. گاهی اوقات افراد تمایل دارند فراموش کنند که ساخت تیم کاملاً موضوع دیگری است. کار آسانی نیست. یکی از نقاط قوت منچستر یونایتد این است که ما همیشه یک خانواده بوده ایم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید