| | | |

اولین خرید تیم فلیک در راه است؟

به نظر می رسد که بایرن مونیخ به عنوان گزینه جدی برای خرید سرژینو دست وارد عمل خواهد شد

محصول جوان آکادمی آژاکس ، شکاف موجود در سمت راست تیم فلیک را پر می کند.


آلوارو اودریوزولا تقریباً در تابستان امسال به رئال مادرید باز می گردد ، تیم بایرن مونیخ به دنبال این است که یک مدافع راست را به خدمت بگیرد. سرجینو دست ، مدافع آمریكایی و آژاکس آمستردام در صدر فهرست بایرن قرار دارد.

به گزارش فوتبال724 و له نقل از اسکای اسپورت ، بایرن پیش‌قدم شده است که در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال دست را به مونیخ بیاورد
دست از طریق آکادمی مشهور آژاکس به رده اول فوتبال وارد دش. او تا سال گذشته برای تیم دوم بازی می‌کرد. از زمان آمدن به تیم اول ، دست به طور منظم با آژاکس در لیگ بوده است. او در این فصل پنج پاس گل ثبت کرده و 77 درصد از دوئل خود را پیروز بوده است.

دست در هلند به دنیا آمده و مادری هلندی و پدر آمریکایی دارد ، که به او اجازه می دهد تا برای تیم ملی آمریکا بازی کند. اگرچه او هنوز با تیم اصلی آشنایی ندارد ، اما او سه بار با تیم بازی کرده و سال گذشته نیز به بازی برای ایالات متحده فراخوانده شده است.

گزارش ها حاکی از آن است که در بازار فعلی دست 9،6 میلیون یورو قیمت دارد که از ماه نوامبر حدود 1 میلیون یورو بالا رفته است. اسکای معتقد است که با درخواست دو طرف(بایرن مونیخ و خود بازیکن) در تابستان ، قیمت درخواست آژاکس می تواند بیشتر از 20 میلیون یورو باشد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید