اولین مصاحبه اریک تن‌هاخ در سمت سرمربی منچستریونایتد با مایک وروی

به گزارش فوتبال۷۲۴ با تمام شدن لیگ هلند و قهرمانی آژاکس ، اریک تن‌هاخ حالا به عنوان سرمربی منچستریونایتد از هفته آینده مشغول به کار می‌شود

تن‌هاخ امروز درباره وضعیت منچستریونایتد اظهار نظر کرده است 🔻

🎙من از 16 می سرمربی منچستریونایتد هستم. در آماده سازی برای فصل جدید باید اتفاقات زیادی بیفتد، به عنوان مثال، آماده سازی کادر فنی و ترکیب. من می خواهم این کار با دقت انجام شود.

تن‌هاخ درباره رونالدو 🔻

من مشتاقانه منتظر کار با رونالدو هستم. او یک غول است. به خاطر تمام دستاوردهایش، به خاطر جاه طلبی او. البته من می خواهم او در منچستریونایتد بماند. او برای این باشگاه بسیار مهم بوده است و می تواند آمار فوق العاده ای داشته باشد.”

تن‌هاخ درباره اسکولز، نویل، فردیناند و نظر آنها🔻

نظر آنها بی تاثیر نیست. اما در عین حال، این نباید روی رختکن ما تأثیر بگذارد. شاید انتقادات در لیگ برتر بیشتر باشد زیرا به خودی خود بسیار بزرگتر است. خوشبختانه، من تجربه زیادی برای مقابله با انتقادات دارم.”

تن‌هاخ درباره رودررویی با رختکن یونایتد گفت 🔻

من می توانم مستقیماً در چشمان هر بازیکنی نگاه کنم، 100٪ از آن مطمئن هستم. من هر انتخابی را آگاهانه انجام می دهم. تیم برای من همه چیز است. بازیکنانی را انتخاب می‌کنم که فکر می‌کنم بیشترین شانس را برای برنده شدن به ما می‌دهند.

تن‌هاخ میگوید میتوانست تیمی قویتر را انتخاب کند🔻

من این شانس را داشتم که پیشنهاد منچستریونایتد را رد کنم و در باشگاهی با پایه بهتر کار کنم. اما من یونایتد را انتخاب کردم. مشکلاتی وجود دارد که باید در اینجا حل شود و این برای من یک چالش است. من و باشگاه در درک کاری که می خواهیم انجام دهیم در یک طول موج هستیم.من چندین پیام واتساپ از چند بازیکن منچستریونایتد دریافت کردم که می گفتند “به باشگاه خوش آمدید.”

تن‌هاخ درباره تیمبر و آنتونی 🔻

من فکر می کنم تیمبر در رادار تمام باشگاه های برتر است. اگر آنتونی برود… ضربه ای به آژاکس خواهد بود زیرا در تیم فعلی هیچکس جایگزین او نیست.”

نوشته‌های مشابه