|

اولین مصاحبه رسمی ادین ترزیچ به عنوان سرمربی بوروسیادورتموند

به گزارش فوتبال۷۲۴ تقریبا دو ماه از اخراج مارکو رز از سرمربیگری بوروسیادورتموند می‌گذرد و ادین ترزیچ به عنوان سرمربی رسمی این تیم جانشین او شد

ادین ترزیچ در اولین مصاحبه رسمی خود پس از تمرین پیش فصل درباره تیم صحبت کرد 🔻

🎙 “ما از دوشنبه با هم بودیم و قبل از آن، تقریباً یک ماه تمام با هر یک از آنها صحبت های زیادی داشتم. وقتی دوباره به زمین بازگردیم و توپ را در پای خود احساس کنیم احساس فوق العاده ای خواهد بود.

ادین ترزیچ در مورد اهداف مرحله اول آماده سازی: 🔻

🎙”مثل همیشه پایه را می گذاریم. و می دانید که در این فصل با یک مکث در ماه نوامبر، کار بزرگی در پیش داریم،. دو روز دیگر در حالت مسابقه باید باشیم. ما از هر روز در ماه های جولای و آگوست برای آماده شدن برای بازیها استفاده می کنیم.”

ادین ترزیچ در مورد بازگشت به نقش سرمربی و تمرین در مقابل 1300 هوادار:🔻

🎙 “احساس عالی، این روز برای من خاص است. اما یک روز خاص تر برای ماتو مورآ، همه ما فوق العاده خوشحالیم که او بازگشته است. این داستان یک شادی بزرگ است. او در بیمارستان بود، سپس یک مرحله بی پایان از توانبخشی وجود داشت و امروز بالاخره در زمین هستیم.”

ادیت ترزیچ در مورد تعهد به خوشحال کردن هواداران، شاید با بردن جام حذفی:🔻

🎙 “تعهد یک کلمه جدی است، من آن را مسئولیت می نامم. ما می خواهیم هواداران را خوشحال کنیم و به طور منظم در برنامه خود باپیروزی در مسابقات و ما می خواهیم روزی موفقیت بزرگی را جشن بگیریم. [درباره قهرمانی] تلاش خوبی است، اما امروز در مورد آنچه که فقط در ماه مه سال آینده اتفاق می افتد صحبت نمی کنم. ما باید پایه و اساس را بگذاریم و روی خیلی چیزها کار کنیم. چیزهای زیادی برای کار کردن است.”

ادیت ترزیچ در مورد آینده یوسف موکوکو: 🔻

🎙”امروز او در کنار تیم در زمین بود. او عملکرد فوق العاده ای در بروسیا دورتموند داشت و ما مطمئناً مشتاق ادامه کار او هستیم.”

ادین ترزیچ در مورد سبک بازی که می خواهد ارائه دهد: 🔻

🎙”اول از همه ما می خواهیم فوتبال خوب ببینیم و راه های مختلفی برای رسیدن به آن وجود دارد. من معتقدم فوتبال ورزش بازیکنان است. ما تلاش خواهیم کرد. برای به دست آوردن بهترین ها از بازیکنان، هر چه قدرت داریم را به میدان بیاوریم، نقاط قوت آنها را به میدان بیاوریم و نقاط ضعف خود را پنهان کنیم. همه ایده های خوبی دارند، اما آنچه مهم است این است که چگونه در کارهای روزانه اجرا می شود. ما می خواهیم برای همه موقعیت های بازی آماده باشیم.”

ادین ترزیچ در مورد اینکه چگونه تعداد پاس های از دست رفته را کاهش می دهد: 🔻

🎙«در طول هفته روی نقاط ضعف خود کار می کنیم و در روز بازی سعی می کنیم آنها را پنهان کنیم تا اصلاً به نقطه مورد نظر نرسند. چندین نکته وجود دارد که باید در آنها بهتر شویم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید