| | |

اولین مصاحبه رسمی توماس توخل قبل از بازی بایرن مونیخ مقابل تیم سابقش بوروسیادورتموند

فوتبال۷۲۴ – توماس توخل سرمربی جدید تیم بایرن مونیخ بعد از اخراج قریب الوقوع جولیان ناگلزمن شد و حالا هدایت این تیم باواریایی را مقابل تیم صدر جدولی و تیم سابق خودش بوروسیادورتموند بر عهده دارد

 

توخل در اولین مصاحبه خود به سوالات زیادی پاسخ داد

چگونه می خواهید وارد مسابقه شوید؟

 

توماس توخل 🎙:

 

“البته نمی توانم رویکرد تاکتیکی را فاش کنم (می خندد). مسابقه بسیار مهم است. ابتدا می خواستیم ایده هایمان را توسعه دهیم. برخی از بازیکنان تا حدودی دیر به تیم ملحق شدند. ما انرژی زیادی داریم و انتظار زیادی برای فردا داریم. این مسابقه البته از اهمیت زیادی برخوردار است.من این احساس را داشتم که همه می خواهند و سعی می کردند خود را نشان دهند.”

 

درباره وضعیت بازیکنان توماس توخل 🎙:

 

“ما می توانیم از بازیکنان زیادی ، به جز ماتیس تیل و لوکاس هرناندز و مانوئل نویر استفاده کنیم. جمال موسیالا امروز به طور کامل تمرین کرد و فردا یک واحد دیگر را تمرین خواهیم کرد.”

 

درباره آماده شدن برای مسابقه توماس توخل 🎙:

 

“مهم است که در وضعیت فعلی خود بمانیم. ما باید با یکدیگر کنار بیاییم. این یک موقعیت جدید برای من و تیم است. نکته کلیدی این است که به خودمان اعتماد داشته باشیم. تیم می تواند قدرت فوق العاده ای داشته باشد. ما نمی خواهیم بار بازیکنان را سنگین کنیم.این هفته پرتلاطمی بود.

 

درباره آنتونی بری توماس توخل 🎙:

 

“هنوز آرزوی من برای آمدن اوست. اما در سطح باشگاهی سازماندهی خواهد شد.”

 

درباره جادوی درکلاسیکر بین بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند توماس توخل 🎙:

 

“من نمی توانم بدون احساسات این کار را انجام دهم. این من را نیز هیجان زده می کند. ما به یک ترکیب خوب، کمی از همه چیز نیاز داریم. می خواهیم به تیم نشان دهیم که ما پتانسیل زیادی داردیم. چیدمان جدول، رقابت بین دو تیم به نوعی پیشرو – مطمئناً این یک مسابقه داغ خواهد بود.”

 

دیدار خداحافظی با بوروسیا دورتموند توماس توخل 🎙:

 

من همچنین از ملاقات با برخی افراد خوشحالم. اما مطمئناً تمرکز روی اف سی بایرن است.

 

توماس توخل درباره اولی هوینس🎙:

 

“برای من مهم بود که با او هم صحبت کنم. این هفته این فرصت را داشتیم که شخصا صحبت کنیم. به او گفتم تمام تلاشم را می کنم تا از باشگاهش مراقبت کنم. بنابراین می خواستم از او تشکر کن، هربرت هاینر، الیور کان، حسن صالح‌حیمیدزیچ و مارکو نپه کسانی هستند که مسئول ارتباط با من هستند.

 

پیام مسابقه چیست؟توماس توخل 🎙:

 

“این یک بازی بزرگ است. ما می‌خواهیم رتبه اول جدول را دوباره به دست آوریم. اگر برنده شویم قهرمان نخواهیم شد و اگر این کار را نکنیم قهرمانی را رد نمی‌کنیم. اما مطمئناً این یک امتیاز است و تأثیر بزرگی بر پیامی که می خواهیم ارسال کنیم دارد.»

 

توماس توخل درباره لروی سانه🎙:

 

“اگر ما لروی را از ترکیب بیرون بیاوریم بی انصافی است. هدف اصلی این است که هر بازیکنی به محدودیت های خود برسد. در نهایت، خود بازیکن باید انگیزه داشته باشد. وقتی با بایرن مونیخ قرارداد می بندید، این نیاز به قدرت ذهنی و فوق العاده ای دارد. می خواهم از این برای تقویت در هفته های آینده استفاده کنم.”

 

ترکیب ممکن چگونه به نظر می رسد؟توماس توخل 🎙:

 

“بازیکنان زیادی هستند که من همیشه می خواستم مربیگری آنها را کنم. من همچنین به تیم گفتم که از برخورد با هر بازیکن هیجان زده هستم. ترکیب ناعادلانه خواهد بود زیرا برداشت ها کم است. من روی آنالیز تمرکز نکرده ام. مسابقات قبلی را با جزئیات دیدم. ما می خواهیم به آینده نگاه کنیم. ما سعی کردیم چند عملیات را در زمین تمرین معرفی کنیم. هر چه بیشتر با هم کار کنیم، برداشت های بیشتری دریافت می کنیم.”

 

درباره جاشوا کیمیچ توماس توخل 🎙:

 

“بدیهی است، صحبتهای جاشوا یا لئون کاملا قابل قبول است. کیمیچ بازیکن کلیدی است. کیمیچ کسی است که بایرن مونیخ را تجسم می کند. او یک مدل حرفه ای به تمام معناست. این برای من مهم است که رابطه نزدیکی با او داشته باشم.” “همه کاپیتان ها، نویر، توماس، جاشوا. آنها بایرن مونیخ را برای من مجسم می کنند، بنابراین همکاری با آنها یک موهبت است. همه آنها بازیهای درخشانی داشته اند. کیمیچ همچنین بازیکن کلیدی برای من است. من هیچ احتیاط و دلیلی برای آن احساس نکردم.”

 

اولین هفته تمرینی شما چطور بود؟توماس توخل 🎙:

 

“کار کنید، بخورید، بخوابید، تکرار کنید – هفته من اینگونه بود. از نظر احساسی، فقط یک روز تمرین بود. برای تیم فشرده مربیان، احساس یک ماه کامل بود. ما می خواهیم در این مدت کوتاه به همان اندازه کار کنیم. این یک چالش بزرگ است و در عین حال “این بهترین است. من بسیار سپاسگزارم که این مسئولیت را در این سطح دارم.

 

اولین برداشت شما از اف سی بایرن چه بود؟توماس توخل 🎙:

 

“کارها به آرامی پیش می رود. من نمی خواهم چیز زیادی در مورد گذشته بدانم، می خواهم برداشت های خودم را جمع آوری کنم. من هنوز با جولیان تماس نگرفته ام، می خواهم تصویر خودم را ایجاد کنم و اقدامات خودم را انجام دهم. تا کنون جو بسیار دوستانه و فوق‌العاده حرفه‌ای در تمام بخش‌هایی که ما به آنها معرفی شده‌ایم بوده است. حضور در اینجا باعث افتخار است.”

 

در مورد ارتباطتان با مونیخ؟توماس توخل 🎙:

 

 “خانواده و فرزندان من در نزدیکی اینجا زندگی می کنند. سال ها در جاده آگسبورگ از طریق آلیانز آرنا در رفت و آمد بودم. بنابراین فرصت مربی شدن برای باشگاهی مانند این دیوانه کننده است. من از هر روز لذت می برم. انجام همه این کارها استثنایی است.

 

چگونه روی نیمکت در زمین تمرین می کنید؟توماس توخل 🎙:

 

 “مطمئناً من کاملاً ساکت‌تر شده ام. اما استثنا قاعده را ثابت می کند. من احتمالاً بیش از حد متعصب هستم و بازی را بیش از حد دوست دارم. ممکن است اتفاق بیفتد که بازی من را به جذابیت خود بکشاند و از این نظر مهم نیست. اگر در 35 یا 49 سالگی در خط باشم. هنوز اشتیاق دارم. ایده های روشنی دارم. فکر نمی کنم آدم متنفری باشم. برای ما در کادر مربیگری مهم است که یک نفر کنترل کننده نباشد. ما همیشه موفق به ایجاد یک فضای خوب و متمرکز بر عملکرد بوده ایم.”

 

درباره چند زبانه بودن شما توماس توخل 🎙:

 

 

“این بسیار مفید است. بازیکنان فرانسوی خوشحال هستند که می توانم چند کلمه صحبت کنم. صحبت کردن با بازیکنان به زبان آنها خوب است. من از تجربیات خارج از کشورم بسیار خوشحالم.”

 

در مورد اخراجت از چلسی؟توماس توخل 🎙:

 

“این خیلی شوک بود. صبح یک جلسه کوتاه برگزار شد. ما فکر می کردیم در مسیر درستی هستیم. ما رابطه بسیار خوبی با مردم محلی داشتیم. اکنون چالش جدیدی پیدا کرده ام و خوشحالم که در چنین باشگاه بزرگی هستم. من انرژی هر بخش را احساس می کنم. باشگاه قدرت زیادی دارد.” .

 

در مورد هفته های آینده توماس توخل 🎙:

 

“اینها هفته های حقیقت است. آوریل و می ماه های حیاتی در باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ هستند. اکنون هشت تا ده هفته وجود دارد. جاه طلبی های زیادی در باشگاه وجود دارد. بهترین کار این است که آن را به عنوان یک چالش در نظر بگیرید. ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا آن را به موفقیت برسانیم.”

 

توماس توخل در مورد بوروسیا دورتموند🎙

 

“این یک مسابقه بزرگ و تعیین کننده است. این یک چالش بزرگ است. ما به عنوان کل تیم باید این چالش را بپذیریم. من به تیم اعتماد کامل دارم. ما خوشحالیم که فردا این فرصت را داریم که نشان دهیم آنچه می خواهیم خلق کنیم.” .

 

سخنان پایانی توماس توخل 🎙:

 

ما می خواهیم برای هر عنوانی بجنگیم. می خواهیم انرژی بسازیم و ثبات را به زمین بیاوریم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید