| |

اولین مصاحبه رسمی پوچتینو در تیم پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش فوتبال۷۲۴ پاری‌سن‌ژرمن امروز در حالی به دیدار سن‌اتین در لیگ۱ فرانسه می‌رود که پوچتینو برای اولین بار بر روی نیمکت این تیم نشسته است
این اولین مصاحبه رسمی مائوریتسیو پوچتینو بر روی نیمکت تیم متمول فرانسوی است 🔻

اینجا همه چیز با تاتنهام فرق می کند ، آنها باشگاه های بزرگی هستند اما مقایسه آنها دشوار است زیرا تاتنهام همیشه در قلب من است ، ما 100٪ فقط روی پاری سن ژرمن تمرکز داریم!

پوچتینو درباره تیم 🔻

هرچه رهبران بیشتری در زمین داشته باشیم ، بهتر است.
وقت آن نیست که در مورد شایعات صحبت کنیم (اریکسن) ، ما بازیکنانی در دسترس داریم و دیگران از مصدومیت برمی گردند ، ما با مدیر ورزشی لئو در تماس مستقیم هستیم ، اما مشکل بیماری جهانی بسیار کار را پیچیده کرده است.
برای همه بازیکنان ، شما باید نقاطی را پیدا کنید تا توانایی های خود را بیان کنند و به تیم در بازی در همه زمینه ها کمک کنند
ما در سازمان یا ساختار تیم کاملاً انعطاف پذیر هستیم ، در فوتبال مدرن نیز همین مورد وجود دارد ، ما یک نقطه شروع داریم اما بعد از آن به بازیکنان داخل زمین بستگی دارد.

پوچتینو درباره ستارگان تیم 🔻

کیلیان امباپه می تواند در هر جای زمین بازی کند.او بازیکن بزرگی است اما سعی خواهیم کرد تا او را در بهترین موقعیت قرار دهیم تا ویژگی های او را نشان دهد.
دیدن کیفیت این تیم باورنکردنی است ، چیز جدیدی نیست و همه این را می دانند ، ما از داشتن این تیم بسیار خوشحالیم و از داشتن چنین بازیکنان با کیفیتی خوشحالیم.
لئوناردو بهترین تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد که منافع باشگاه را تأمین کند.

او درباره کرونا گفت🔻

وضعیت عمومی در حال حاضر بسیار دشوار است ، من از این فرصت استفاده می کنم و همه کسانی را که در حال حاضر رنج می برند در آغوش می کشم.

مسابقات لیگ قهرمانان؟ پوچتینو🔻

البته این یک چالش بزرگ است ، اما مهمترین چیز در حال حاضر ساختن و رسیدن به بهترین جایگاه است .ما بازی مقابل بارسلونا داریم ، ما یک گروه عالی داریم و بسیار اعتماد به نفس داریم.

روزنامه نگار: می دانم که امروز مارکو وراتی را با به پست هافبک تهاجمی آوردید،برنامه های آینده شما برای پست مارکو چیست؟🔻

چه کسی به شما چنین گفته است؟ به نظر می رسد که در آینده قصد دارم تلفن های همراه را برای آموزش خاموش کنم.

پوچتینو درباره بازی 🔻

مسابقه ما با سنت اتین سخت و پیچیده خواهد بود و این یک باشگاه تاریخی با مربی است که ما او را به خوبی می شناسیم.
فوتبال سیستم باز و پویایی دارد که هر لحظه تغییر می کند.

او درباره باشگاه گفت🔻

زیرساخت های خوبی در اینجا وجود دارد ، کادر پزشکی خوبی هستند ، ما باید حرکت مناسب را پیدا کنیم تا بازیکنان بتوانند با گذشت زمان بهترین عملکرد خود را انجام دهند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید