اولین مصاحبه ماتیاس دلیخت بعد از انتقالش به بایرن مونیخ با نشریه بیلد

به گزارش فوتبال۷۲۴ حدود ۴۸ ساعت قبل مشخص شد که بایرن مونیخ با رقم ۶۷ میلیون +۱۰ میلیون پاداش ماتیاس دلیخت مدافع۲۲ ساله یوونتوس را به خدمت گرفته است

این اتقال سرو صدای زیادی را به دنبال داشت .چه از نظر رقم و چه از بابت اینکه تیمهای لیگ برتری حاضر به پرداخت رقمهای بالاتری بودند

بعد از انجام تستهای مربوطه و امضا رسمی ماتیاس دلیخت در اولین مصاحبه خود درباره این اتقال صحبت میکند 🔻

🎙• “من همیشه بایرن مونیخ را از نزدیک دنبال کرده ام زیرا این باشگاه یک باشگاه جالب و موفق است. بازیکنان سابق بایرن مانند آرین روبن و مارک فن بومل همیشه برای من از این باشگاه تمجید کرده اند.همه به من اطمینان دادند که بایرن چقدر عالی است. علاوه بر این، من همیشه احساس می کنم با ذهنیت آلمانی ارتباط دارم: سخت کوشی، نظم و انضباط و داشتن طرز فکر درست. احساس کردم که من و بایرن با هم خیلی خوب پیش می رویم!

 

دلیخت درباره سال ۲۰۱۹ و علاقه بایرن گفت 🔻

🎙سه سال پیش صحبت های زیادی با بایرن و سایر باشگاه ها انجام شده بود. من در نهایت به یوونتوس رفتم و از اینکه در آن مرحله این قدم را برداشتم، سپاسگزارم.اما از آن زمان به بعد مکالمات مکرری بین مینو و حسن وجود داشت که مدام در مورد من سوال می کردند. رابطه من و بایرن همیشه همینطور بوده است.”

درباره سبک بایرن دلیخت گفت🔻

🎙 “درست است که رویکرد یوونتوس بیشتر تدافعی است. سبک هجومی بایرن مطمئناً برای من مناسب است و در واقع دلیل تصمیم من برای انتقال به مونیخ بود. بایرن فوتبال رو به جلو با فشار زیادی بازی می کند. این به قدرت من می افزاید.”

چلسی به تو علاقه داشت، اما تو فقط بایرن را می خواستی. چرا؟ دلیخت گفت🔻

🎙• “من بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم زیرا کل مدیریت بایرن از همان ابتدا به من این احساس را داد که باشگاه واقعاً من را می خواهد. این یک مسابقه عالی بود. “یولیان ناگلزمن همچنین مربی ای است که ثابت کرده است که می داند چگونه بازیکنان جوان را به خوبی توسعه دهد. من هنوز خود را بازیکن جوانی می دانم که می خواهد پیشرفت کند. فوتبال در تصمیم گیری من حرف اول را می زند.”اما آنچه در شهر در طول اقامت کوتاهم در مونیخ نیز دیدم باعث شد تا مطمئن شوم که خارج از زمین اینجا نیز احساس راحتی می کنم.”

از فان خال در مورد بایرن پرسیدی؟ دلیخت 🔻

“در تابستان درباره آینده ام با لوئیس فن خال صحبت کردم. البته از او در مورد بایرن مونیخ پرسیدم. او فقط صحبت های خوبی در مورد این باشگاه داشت، فلسفه اش را تمجید کرد و به من گفت: اگر به بایرن بروم، آن را دوست خواهم داشت. !”

دلیخت درباره رهبر بودن⁉️

🎙”همیشه صحبت کردن در مورد خود به عنوان کاپیتان دشوار است. چیزی شبیه به این در تیم و در زمین رخ می دهد. در آژاکس، مربی ما در آن زمان به من گفت که من الگوی خوبی هستم و فردی که باشگاه را تجسم می بخشد.” .
در یوونتوس نیز روند پیشرفت بود. شما باید عملکرد خوبی داشته باشید، سپس هم تیمی های شما به طور خودکار به شما گوش می دهند. من بازی خود را انجام می دهم و بقیه کارها را دنبال می کنند.”

دلیخت درباره هم‌تیمیهای قدیم در بایرن 🔻

🎙من با مزرویی در آژاکس بازی کردم و گراونبرخ به عنوان یک بازیکن جوان با ما تمرین کرد. من و گراونبرخ دوباره با تیم ملی دیدار کردیم. رفتن به یک باشگاه جدید و شناختن چند بازیکن واقعا عالی است. من به دنبال آن هستم تا با سایر بازیکنان آشنا شوم.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید