| | |

اولین مصاحبه گرانترین بازیکن تاریخ چلسی ،روملو لوکاکو

به گزارش فوتبال۷۲۴ روملو لوکاکو که قبلا به نوعی از چلسی اخراج شده بود اکنون بعد از ده سال و گذراندن دو فصل درخشان در اینترمیلان با رقم نجومی ۱۱۵میلیون یورو و حقوقی در محدوده ۳۰۰تا۴۰۰هزار پوند در هفته به چلسی بازگشته است.لوکاکو در هنگام امضا قرارداد گفت 🔻

“خوشحالم و خوشبختم که به این باشگاه فوق العاده برگشتم. این یک سفر طولانی برای من بود: من در کودکی به اینجا آمدم که چیزهای زیادی برای یادگیری داشت ، اکنون با تجربه زیاد و بالغ تر برمی گردم. . ”

🎙”روشی که باشگاه پیش می رود با آرزوهای من در 28 سالگی کاملاً مطابقت دارد و با قهرمانی در سری A. به نظرم این فرصت در زمان مناسب به دست می آید و امیدوارم بتوانیم با هم موفقیت های زیادی کسب کنیم.”

🎙از وقتی چلسی را ترک کردم ، سفر طولانی با فراز و نشیب های زیادی بود ، اما این تجربیات من را قوی کرد و چالش این است که به تیم کمک کنم تا جام های بیشتری را کسب کنند. ”

🎙من نمی توانم صبر کنم تا شروع کنم و به باشگاه کمک کنم تا موفقیت های بیشتری کسب کند. “

مارینا گرانوفسکایا در مورد روملو لوکاکو:🔻

🎙”روملو لوکاکو به سادگی یکی از بهترین مهاجمان و گلزنان جهان است. ما کاملاً خوشحالیم که او را به باشگاهی که دوست دارد باز می گردانیم و از افزودن استعداد او به تیم برنده لیگ قهرمانان بسیار هیجان زده هستیم.”

🎙”ما البته به دنبال تقویت موفقیت های فصل گذشته هستیم و لوکاکو نقش مهمی در رسیدن به اهداف ما خواهد داشت. من مطمئنم که همه هواداران چلسی به من ملحق خواهند شد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید