| |

اولین کنفرانس مطبوعاتی لئون گورتسکا پس از تمدید قرارداد با بایرن در مصاحبه با زیبنا 51

«می‌خواهم مسئولیت را بر عهده بگیرم.

می‌دانم که نمی‌توان فقط با گفتن این حرف به چنین چیزی دست یافت. اما می‌خواستم روشن کنم که برنامه ای دارم. – و من به هدفم رسیده ام.»

در مورد فوتبال ایده آل خود:

«آن تسلطی که ما در سال فتح ششگانه بازی کردیم، به خصوص در ماه های پس از اولین قرنطینه، بسیار بسیار قوی بود. ما پا به زمین گذاشتیم و می دانستیم که حریف را کنترل خواهیم کرد و پیروز خواهیم شد.

تعقیب کردن، جنگیدن و همه تلاش خود را دوباره و دوباره انجام دادن به خصوص وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود سخت تر و طاقت فرساست. اما ما بایرن هستیم. نمی بازیم، حتی مساوی هم نمی کنیم – فقط برنده می شویم!»

درباره رابطه خود با کیمیش :

«در مورد رابطه ما، در واقع می‌توانم بگویم که ما با چشمان بسته یکدیگر را درک می‌کنیم. زمانی که برای اولین بار با هم در تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان زیر نظر هورست هروبش با هم بازی کردیم، همینطور بود. ما یک جور فکر میکنیم.»

 

در مورد کیمیش :

«این رابطه ای است که در آن می توانید صادقانه حرفهایی را به هم بزنید بدون اینکه به دیگری توهین کنید. این از خصوصیات دوستی است. ما می توانیم روی یکدیگر حساب کنیم.»

در مورد ابتکار کمپین “ما کرونا را ازبین می بریم” با کیمیش :

«ما چند ایده جدید در ذهن داریم، اما هنوز باید آنها را به صورت دقیق و شفاف بیان کنیم. من بسیار انگیزه دارم. همیشه افرادی هستند که به کمک نیاز دارند.»

در مورد اهدافش:

«ما می خواهیم موفق ترین دوره ای را که بایرن تا به حال داشته است ادامه دهیم. ما تا الان یک عنوان را به خاطر حذف از جام حذفی از دست داده ایم که من را بسیار آزار می دهد – اما به من انگیزه هم می دهد.

بازی کردن برای کسب عناوین و جامها در این سطح، و با دوستان خود و نه فقط با هم تیمی های فوتبالی – چیزی است که نمی توانید آنرا با هیچ پولی در جهان بخرید.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید