|

اینترمیلان در برابر دیوید بکهام پیروز شد

اینترمیلان در دور اول در نبرد قانونی با اینتر میامی پیروز شده است و این می تواند باشگاه دیوید بکهام در لیگ آمریکا را وادار کند تا نام خود را تغییر دهد.

در سپتامبر ۲۰۱۸ وقتی باشگاه اینتر میامی از فرانچایز خود رونمایی کرد، از جمله نام و آرم باشگاه که بسیار شبیه به غول سری آ بود؛ بحث حق ثبت اینترمیلان مطرح شد.

این مسئله به یک مشکل جدی تبدیل شد زیرا اینترمیلان در سال ۲۰۱۴ یک درخواست علامت تجاری را به دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ارسال کرده بود تا حقوق تجاری انحصاری شامل کلمه اینتر را به دست آورد.

بکهام ده درصد سهام اینتر میامی را دارد و قرار است در ماه آینده اولین بازی خود را در ام ال اس انجام دهد.

از آنجا که ام ال اس یک ساختار واحد است که در آن تیم ها و قراردادهای بازیکن به طور مرکزی متعلق به لیگ است، اینترمیلان بیشتر با ام ال اس درگیر است و نه به طور خاص با اینتر میامی.

حكم اول امروز اعلام شد و ام ال اس “نتوانسته است بند ۲ قسمت د که احتمال ادعای اشتباه گرفته شدن نام دو باشگاه است را رد کند.”

وکلا ام ال اس پیشنهاد کرده بودند که بسیاری از باشگاه ها در سراسر جهان وجود دارند که از اینتر به اسم خود استفاده می کنند، اما این استدلال دادگاه را قانع نکرد که “ام ال اس دارای حق مادی یا معنوی استفاده از نام اینتر است.”

این اولین قدم است اما در حال حاضر یک پیروزی مهم برای نراتزوری است، که در تلاش برای گسترش طرفداران خود در آمریکای شمالی است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید