| | | | |

اینتر خواهان به خدمت گرفتن مارگا

مهجام مالیایی پورتو در ترنسفر مارکت برچسب 24 میلیون یورویی خورده است هرچند که مبلغ فسخ قرارداد او 30 میلیون یوروست. او از بازیکنان تاثیرگذار و مهم تیم کنسیسائوست.

قیمت مارگا همچنان بالاست هرچند که در مدت اخیر کاهش جزئی در ترنسفرمارکت داشته است. خبر ها حاکی از آن است که اینتر قبل از تعلیق لیگ ها پیشنهادی به مهاجم مالیایی داده است. این شاید اولین و اخرین باری باشد که اینتر به مارگا ابراز علاقه کرده است. مارگا بند فسخ 30 میلیون یورویی دارد. در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر او پیشنهادهای زیادی علی الخصوص از لیگ انگلیس داشت. تیمهایی مانند ولوز، نیوکاسل، لستر و وستهام اصرار به خرید او داشتند. از اسپانیا نیز والنسیا تا حدودی به او علاقه مند شده بود. هیچ کدام از آنها حاضر نشد بند فسخ قرار داد او را پرداخت کنند و مارگا نیز حاضر به رفتن نشد زیرا جایگاه خاصی در تیم و برنامه های کنسیسائو داشت.

کنسیسائو همیشه روی او حساب کرده و حتی زمانی که مبلغ قرارداد مارگا زیر سوال رفت به دفاع از او پرداخت. او در این باره گفت بود:

انتقاد از مارگا ناعادلانه است. یک مهاجم همیشه در یک فرم قرار ندارد و ممکن است فراز و نشیب های زیادی را تجربه کند. او بیش از 50 بار برای تیم ما گلزنی کرده است. او کسی بود که در فصل پیش بیش گلزن ترین مهاجم ما در لیگ قهرمانان محسوب می شد. ما باید از عملکرد او در طول دو فصل و نیمی که با ما بوده قدردانی کنیم.

بعد از حمایت کنسیسائو، مارگا قوی تر برگشت و با گلزنی مقابل گیمارش ان هم در شبی که مورد توهین های نژادپرستانه قرار گرفته بود به انتقادات پاسخ داد. در مجموع او در تمام رقابت ها 9 گل به ثمر رسانده است و ارزشمند ترین بازیکن مالیایی در ترنسفر مارکت به شمار می رود. فوتبالیست های هموطنش هم اکنون در تورنمنت ها و تیمهای مهمی حضور دارند اما باید دید مارگا شانس حضور درباشگاهی مانند اینتر میلان را دارد یا خیر.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید