| | |

اینزاگی : اینترمیلان لیاقت کسب قهرمانی سوپر جام را مقابل یوونتوس قدرتمند داشت

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمونه اینزاگی پس از پایان سوپرجام ایتالیا و پیروزی در بازی 120 دقیقه‌ای ، از یوونتوس تمجید کرد، اما احساس کرد اینترمیلان که برای اولین بار از سال 2010 جام قهرمانی را بالای سر می برد لایق این جام است.

اینزاگی : “شکست دادن آنها هرگز آسان نیست.”

این اولین قهرمانی اینزاگی روی نیمکت اینتر است.

نراتزوری از سال 2010 تا به حال قهرمان سوپرکاپ ایتالیا نشده بود، اما قهرمانی خود در اسکودتو را با قهرمانی در سن سیرو دنبال کرد و این ششمین دوره سوپرکاپ آنها است.

پنالتی لائوتارو مارتینز ،گل با ضربه سر اولیه مک کنی را خنثی کرد و به نظر می رسید که بازی در ضربات پنالتی دنبال می‌وشد،در همین هنگام بود که الکسیس سانچز گل پیروزی را زد.

اینزاگی درباره این بازی گفت 🔻

 

ما با یک تیم قدرتمند روبرو شدیم که مانند یوونتوس همیشگی بازی می کرد. آن‌ها موقعیت‌های زیادی خلق نکردند، زیرا ما خوب کار کردیم، اما این پیروزی در مقابل یک حریف بزرگ و شایسته بود.
یووه همیشه در بازی بود، آنها به ما اجازه مالکیت دادند، اما دیدیم که شکست دادن آنها هرگز آسان نیست. من چند تجربه خوش شانس قبلی مقابل آنها در سوپرجام داشتم، ما اولین جام را در حضور هوادارانمان به دست آوردیم، بنابراین بسیار خوشحالم.

جالب اینجاست که اینزاگی یوونتوس را در دو فینال تحت هدایت لاتزیو، سوپرکاپ و کوپا ایتالیا شکست داده است، بنابراین این سومین دوره او است.
الکسیس سانچز که برای بدست آوردن بازی از روی نیمکت به زمین می آید نشان دهنده قدرت عمیقی است که در اختیار اینزاگی است.

اینزاگی در این باره گفت🔻

 

“همه می خواهند بازی کنند. روبرتو گالیاردینی در آخر هفته مقابل لاتزیو یکی از بهترین ها بود، اما امروز یک دقیقه هم به او فرصت نداد، بنابراین من باید انتخاب کنم.
لائوتارو مارتینز و ژکو خیلی سخت کار کرده بودند، ویدال تاثیرگذار بود و دیمارکو برای گل نقش بسیار مهمی داشت. ما به هر قیمتی می خواستیم قهرمان شویم، زیرا اینتر از سال 2010 سوپرجام را نگرفته بود و صراحتاً 12 سال برای این هواداران خیلی طولانی است.

استیون، رئیس اینتر، در آخر هفته از چین پرواز کرد و در حالی که آنها جام را در زمین سن سیرو در عصر امروز بلند کردند، با تیم جشن گرفتند.

اینزاگی درباره حضور مالک اینترمیلان در‌ ورزشگاه گفت 🔻

 

او بسیار خوشحال بود. او به ما تبریک گفت، بچه ها مثل همیشه واقعا راضی بودند و گفتند که یک جایزه می خواهند! من فکر می کنم رئیس آن را به آنها خواهد داد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید