| |

اینزاگی بعد از شکست مقابل رئال مادرید : شکست دادن کورتوا بسیار سخت بود.به هواداران قول میدهم به مرحله بعد میرویم

به گزارش فوتبال724 سیمون اینزاگی ، سرمربی اینترمیلان پس از شکست دیشب مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا مرحله گروهی  گفت:

 

“برای باشگاه ، هواداران و بازیکنان متأسفم”

 

پس از شکست یک بر صفر مقابل رئال مادرید ، اما ادعا کرد که نراتزوری ها در صورت ادامه “بازی به این شکل” به صعود خواهند رسید.

شاگردان اینزاگی موقعیت های زیادی داشتند اما نتوانستند تیبو کورتوا را که بازی فوق العاده ای در دروازه رئال مادرید داشت شکست دهند.
تیم کارلو آنچلوتی در نهایت سه امتیاز را در میلان به دست آورد ، زیرا رودریگو در دقیقه 89 زننده گل شد و به رئال مادرید کمک کرد تا با یک پیروزی این رقابتها را  شروع کند.
سرمربی نراتزوری ادعا کرد اینتر باید “توجه بیشتر” را بیاموزد اما به عملکرد فوق العاده ای اشاره کرد و با وجود باخت در بازی اول همچنان “مطمئن” بود.
اینزاگی به Amazon Prime Italia گفت:
“ما باید بیشتر توجه می کردیم ، یک دقیقه دیگر باقی مانده بود.” بیایید به جلو نگاه کنیم ، بیایید به این فکر کنیم که چگونه مقابل رئال مادرید ایستادیم.
“من از تیم شخصیت و شجاعت خواستم ، که ما داشتیم. اما ما با یک دروازه بان روبرو شدیم که شکست دادنش سخت بود.
“برای باشگاه ، هواداران و بازیکنانی که همه چیز دادند ، متاسفم. در مقابل این تیم ها نمی توانید تمرکز خود را پایین بیاورید ، اما با بازی این چنینی ، مطمئن هستم که به صعود خواهیم رسید. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید