| |

اینزاگی قبل از بازی سوپرکاپ ایتالیا : بین اینترمیان و یوونتوس پیروز پیش‌از بازی وجود ندارد

به گزارش فوتبال۷۲۴ سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر معتقد است که نراتزوری و یوونتوس هر دو از آخرین دیدارشان بهبود یافته اند و می‌گوید که در فینال سوپرکاپ هیچ تیمی از پیش قهرمان وجود ندارد.

بازی بین برندگان فصل گذشته سری آ و کوپا ایتالیا امروز ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مآتزا آغاز می شود.

اینزاگی گفت 🔻

ما به یک عملکرد تهاجمی و مصمم نیاز داریم. ما می دانیم که لحظاتی وجود خواهد داشت که یووه برای ما دردسر ایجاد می کند.”در ماه آگوست، آنها قهرمان به نظر می رسیدند ولی حال اینتر و سایر باشگاه ها در رقابت برای اسکودتو هستند. اما درکل اتفاقات داخل زمین مهم است. اکنون در اوج هستیم، اما مسابقه تا پایان عیر قابل پیشبینی خواهد بود.

 

اینزاگی درباره تیم حریف گفت 🔻

 

یوونتوس تیم رقابتی دارد، بونوچی و کیه‌لینی بازی خواهند کرد و من می خواهم برای فدریکو کیزا آرزوی موفقیت کنم. من شخصاً آن پسر را نمی شناسم، اما با پدرش در لاتزیو بازی کردم. فدریکو یک میراث برای فوتبال ایتالیا است.

اینتر در ماه اکتبر برابر یوونتوس به تساوی 1-1 دست یافت و بیانکونری با ضربه پنالتی دیرهنگام پائولو دیبالا گل تساوی را به ثمر رساند.

اینزاگی درباره بازی گذشته گفت 🔻

 

فکر می‌کردیم آن بازی را برده‌ایم، سپس آن پنالتی گرفته شد .با این حال، ماه ها پیش بود و هر دو تیم از آن زمان پیشرفت کردند.”این مسابقه خوبی برای هر دو تیمی که استانداردهای مطلوب خود را نداشتند، نبود.

اینزاگی درباره اینترمیلان و ترکیب تیم گفت 🔻

ما یک جلسه تمرین داشتیم، یکشنبه شب بازی کردیم و همه احساس خوبی دارند، از جمله ادین ژکو و خواکین کوریا.
هر چهار مهاجم آماده هستند، دو نفر شروع خواهند کرد و دو نفر روی نیمکت خواهند رفت. داشتن گزینه های زیاد هرگز مشکل ساز نبوده است.»

 

استیون ژانگ، رئیس اینتر، هفته گذشته وارد میلان شد و فردا در ورزشگاه خواهد بود، در حالی که آندره آ آنیلی، حامی یوونتوس در آنجا حضور نخواهد داشت زیرا آزمایش کووید او مثبت اعلام شد.
اینزاگی گفت:🔻

“خوشحالم که او [ژانگ] از نظر فیزیکی اینجاست، اما در چند ماه گذشته همیشه او را نزدیک به تیم احساس کرده ام.”
ما بعد از هر بازی به یکدیگر پیام می دهیم. او بازی مقابل لاتزیو را تماشا کرد و امیدواریم بتوانیم یک بازی عالی برای او انجام دهیم.”این یک فینال است و هیچ تیم پیروزی در این بازی ها وجود ندارد.
یوونتوس در 8 بازی اخیر شکست نخورده است و آنها روز یکشنبه چیز خارق العاده ای انجام دادند.
آنها به بازی در فینال ها عادت کرده اند، بازیکنان باتجربه ای دارند، اما ما در شرایط خوبی هستیم.

 

اینتر صدر جدول سری آ است و در هشت بازی متوالی اخیر سری آ پیروز شده است.آنها با 51 گل زده در 21 بازی بهترین خط حمله سری آ را دارند و دومین دفاع برتر لیگ را دارند. آنها تاکنون 16 گل دریافت کرده اند که یک گل بیشتر از ناپولی لوسیانو اسپالتی است.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید