| |

اینزاگی قبل بازی با پلژن : اینترمیلان در سخت ترین گروه چمپیونز لیگ قرار دارد

فوتبال۷۲۴ – سیمونه اینزاگی انتظار بازی آسانی برای اینتر ندارد آنها در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویکتوریا پلژن می‌رود.

نراتزوری در بازی اروپایی خود مقابل بایرن مونیخ هفته گذشته نتوانست از پیروز از زمین خارج شود و 2-0 شکست خورد. این تیم موفق شد در پیروزی 1-0 خود مقابل تورینو به بازی بزگدد، اگرچه ماهیت این پیروزی احتمالا پس از چند بازی سخت اعتماد به نفس کمی به همراه آورد. اگر اینتر بخواهد از گروهی که بارسلونا نیز در آن حضور دارد صعود کند، پیروزی مقابل ویکتوریا پلزن برای اینتر حیاتی است.

اینزاگی در یک کنفرانس مطبوعاتی ابتدا صحبت کرد که آیا اینتر با آندره اونانا یا سمیر هاندانوویچ در دروازه شروع خواهد کرد یا خیر.

🎙تا جایی که به دروازه‌بان مربوط می‌شود، من تصمیم گرفته‌ام اما فعلاً نمی‌خواهم آن را بگویم، بازیکنان هنوز نمی‌دانند زیرا ما فقط یک جلسه تمرین داشته‌ایم. صبح توانستیم روی ویدیو کار کنیم و کمی در زمین. صبح ما جلسه فنی را خواهیم داشت و درست است که آنها ابتدا بدانند.”

اینزاگی به نقاط قوت و ضعف حریف فردای ویکتوریا پلزن اشاره کرد.

🎙آنها از نظر بدنی تیمی قوی هستند که در دو بازی با قره باغ و بارسلونا دیدیم و مطالعه کردیم. آنها این ورود به مرحله گروهی قهرمانان را در استادیوم خود بدست آوردند.آنها بازیکنان مهمی در خط حمله دارند، چوری، مسکورا، سیکورا، آنها بازیکنان مهمی هستند و بعد از آن فیزیک بدنی و ضد حملات بسیار سریعی دارند، آنها این را حتی در بازی سختی مانند بارسلونا ثابت کردند.

سرمربی اینترمیلان اینزاگی در مورد اهمیت بازی فردا با توجه به نکات منفی اخیر پیرامون این تیم صحبت کرد.

🎙بدون شک، بازی مهمی است، ما می دانیم که در سخت ترین گروه کل لیگ قهرمانان اروپا هستیم اما می خواهیم بازی کنیم.بازی افتتاحیه بهترین بازی ما نبود، ما تلاش کردیم اما بایرن بهتر از ما بود. اکنون می دانیم که این مسابقه برای ما مشکلاتی به همراه خواهد داشت، اما می خواهیم آن را به بهترین شکل ممکن بازی کنیم.

اینزاگی میگوید نتیجه این مسابقه با توجه به نتیجه افتتاحیه و سایر تیم های گروه C می تواند حیاتی باشد، و باید واکنش نشان داد.

🎙با وجود چهار بازی دیگر، احتمالاً نه، اما ما می دانیم که چقدر مهم است و می دانیم که برای عبور از این گروه 9 امتیاز از 10 به ده امتیاز نیاز دارید.سال گذشته در به دست آوردن امتیازات خوب بودیم، امسال می‌دانیم که گروه رقابتی‌تر است، اما فردا می‌خواهیم اولین امتیازهایمان را کسب کنیم زیرا می‌خواهیم در جدول صعود کنیم.

در نهایت، اینزاگی در مورد اینکه آیا انتظار دارد مسابقه ای مانند بازی بین لاتزیو و اسلاویا پراگ را دارد یا خیر صحبت کرد.

🎙اما من در آن مسابقه مربی لاتزیو بودم، به یاد دارم که آنها دو بازی متفاوت بودند، اما هر مسابقه برای خود یک داستان است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید