| |

اینزاگی: مانه قدرت باورنکردنی دارد، بایرن مونیخ فرصتی برای اینتر است.

فوتبال۷۲۴ – سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان ، دیدار فردا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا را پس از باخت روز شنبه مقابل میلان، فرصتی می داند.

نراتزوری به دنبال واکنش در بازی افتتاحیه گروه C لیگ قهرمانان اروپا فردا در ورزشگاه مئاتزا هستند.

 

اینزاگی در کنفرانس مطبوعاتی به نقل از اف سی اینترنیوز گفت: 🔻

 

🎙«این بازی باید به فرصت تبدیل شود، ما بازی شنبه را آنالیز کردیم.

ما در برخی لحظات خوب کار کردیم، اما فقط دو گل به ثمر رساندیم. ما تا 1-1 کنترل را در اختیار داشتیم، با توجه به آنچه تولید کردیم، مستحق یک تساوی بودیم، اما اکنون باید سخت تر کار کنیم و از من شروع میشود.حضور هواداران در استادیوم بسیار مهم است، آنها به ما کمک خواهند کرد، ما می دانیم که با حریف قدرتمندی روبرو هستیم. گروه بسیار رقابتی است و بازی فردا باید بعد از ناامیدی در دربی فرصتی باشد.

 

نراتزوری دومین شکست خود را در سری آ در این فصل در روز شنبه متحمل شد و می خواهد رقابت های خود در لیگ قهرمانان اروپا را آغاز کند.

 

اینزاگی گفت : 🔻

 

🎙من دو بازی اخیر بایرن را تماشا کردم و با وجود دو تساوی، آنها با نگاه کردن به آمار برتر بودند. حریفان آنها تهاجمی بودند و توانستند آنها را محدود کنند، اما بایرن یکی از بهترین باشگاه های اروپا از نظر فاز هجومی باقی می ماند.

 

 

اینزاگی درباره انتقادات گفت 🔻

 

🎙انتقاد بخشی از فوتبال است و من انتقاد سازنده را دوست دارم زیرا محرک است، اما باید به نفع اینتر تصمیم بگیرم.

 

 

نراتزوری تاکنون در 5 بازی سری آ 8 گل دریافت کرده است، همان تعداد گل در فصل دوم آنتونیو کونته در این باشگاه که با قهرمانی اینتر به پایان رسید.

 

اینزاگی معتقد است که تنها مدافعان مقصر نیستند🔻

 

🎙صحبت در مورد بازیکنان تک درست نیست، همه ما باید پیشرفت کنیم. من در مورد ترکیب شک دارم، پس از کنفرانس مطبوعاتی، اطلاعات امروز صبح را بررسی خواهم کرد.

ما می دانیم که باید ده امتیاز در گروه کسب کنیم، این شرایط پیچیده تر از فصل گذشته است، اما این فرصتی است تا با یکی از سه یا چهار نامزد برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روبرو شویم.

شما در مورد باستونی و بارلا صحبت کردید، در مورد اونانا صحبت می کنید. مردم همیشه مقصر را تعقیب می کنند، اما من مسئول اصلی هستم. همه در سری آ با سرعت کمتری می دوند، نه فقط اینتر. ما باید روی یک بازی در یک زمان تمرکز کنیم، همه ما می توانیم پیشرفت کنیم.

 

 

اینتر همچنین در «گروه مرگ» این فصل به مصاف بارسلونا خواهد رفت. اینزاگی از چه کسی بیشتر می ترسد؟ سادیو مانه یا روبرت لواندوفسکی؟🔻

 

 

🎙ما با لیورپول با مانه روبرو شدیم، او قدرت فوق العاده ای دارد که در هر دو مرحله بسیار مهم است. لوا بازیکن درجه یک است. در یک ماه و نیم چهار بار با آنها روبرو خواهیم شد. اینها بازی های هیجان انگیزی خواهند بود.”

 

در نهایت، اینزاگی درباره شانس هنریخ مخیتاریان و رابین گوسنز برای شروع فردا صحبت کرد.🔻

 

 

🎙مخیتاریان تاثیر خوبی در دربی داشت، کیفیت و کمیت دارد. او به ما کمک خواهد کرد و یک هفته است که با تیم کار می کند، او می تواند از ابتدا یا از روی نیمکت یک گزینه باشد.

گوسنز خوب تمرین می کند، او یک حرفه ای نمونه است. او تقریباً تمام فصل گذشته را از دست داد، اما من از نحوه تمرین او راضی هستم. من تصمیم خواهم گرفت که او بازی کند یا نه.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید