اینیستا : دوست دارم به بارسا برگردم، اما سخت است که بدانیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

به گزارش فوتبال۷۲۴ اینیستا بارسلونا را فراموش نمی کند. هافبک سابق ، که برای ویسل کوبه ژاپن بازی می کند، تمام رویدادهای جاری بارسا را ​​از نزدیک دنبال می کند و همانطور که به جرارد رومرو فاش کرد، احتمال بازگشت به نیوکمپ در آینده را رد نمی کند.

اینیستا درباره برگشت🔻

“من دوست دارم به بارسلونا برگردم. دوست دارم به این گروه کمک کنم. متغیرهای زیادی درگیر هستند و دشوار است که بدانیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.”

اینیستا درباره آینده🔻

“بارسا خانه من است و من نمی توانستم جایی بهتر از آنجا باشم. امروز دوست دارم به بازی کردن زیاد فکر کنم. این چیزی است که امروز بیش از همه مرا مجذوب خود می کند. همانطور که می گویند زمان علیه من می چرخد، اما نمی دانم خودم را کجا می بینم. وقتی بازنشسته می شوم، خیلی وقت ها به ذهنم خطور می کند که دوست دارم عنوان مربی را به دست بیاورم یا برای پست مدیر ورزشی آماده شوم. دوست دارم با فوتبال مرتبط شوم، بله.”

اینیستا درباره بارسا🔻

“من همان چیزی را می خواهم که همه هواداران بارسلونا می خواهند: برای اینکه تیم خوب عمل کند، برگردد و امتیاز بگیرد. و برای رسیدن به هر چیزی که ممکن است. همه چیز به زمان نیاز دارد. همه چیز. هر روشی. کم کم چیزهای بسیار مثبتی در حال انجام است و نتایج خوب به دنبال آن خواهد آمد. چیزهای مثبت زیادی وجود دارد. باید در آنجا رشد کنید، در زمان های خاص خوش شانس باشید و تیم جمع می شود.”

اینیستا درباره فصل طلایی🔻

“بچه‌ها به پیروزی ادامه داده اند. بله، درست است که لحظات، مراحل، شرایطی وجود دارد که بارسا را ​​احاطه کرده و گاهی اوقات پیچیده است. مهم این است که در سخت ترین لحظات، ما در کنار تیم هستیم. ما نمی دانیم که آیا یک دوران موفق تکرار خواهد شد یا نه. ما باید تلاش کنیم تا آن را دوباره تکرار کنیم. نکته واقعاً مهم این است که بدانیم می خواهیم بارسا چگونه کار کند.”

اینیستا درباره پدری🔻

مطمئناً او یک مهره مهم در باشگاه و تیم ملی خواهد بود. من با او در مورد موقعیت هایی صحبت کرده ام که من نیز تجربه کرده ام، مانند مقایسه با دیگران. او باید خودش باشد، از کاری که می کند لذت ببرد و به رشد خود ادامه دهد. “.

اینیستا درباره گاوی و نیکو🔻

“آنها دو فوتبالیست با استعداد و شرایط بدنی بالایی هستند. آنها مجبور شده اند این شرایط را پشت سر بگذارند و به روشی باورنکردنی پاسخ می دهند. ما نباید سن آنها را فراموش کنیم.
آنها باید در یک محیط خوب به رشد خود ادامه دهند و استعداد خود را شکوفا کنند.” .

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید