بارتمئو
| | | |

بارتمئو : بارسلونا تابستان امسال لاوتارو مارتینز و یا نیمار را نمی خرد

فوتبال724– جوزف ماریا بارتمئو ریاست باشگاه بارسلونا در مصاحبه ای در خصوص خریدهای احتمالی باشگاه و برنامه مالی توضیحات نا امید کننده ای برای هواداران داد.

بارتمئو در مورد لاوتارو مارتینز گفت:

بارسا طی چند هفته گذشته در مورد لاوتارو با اینتر صحبت کرده است اما گفتگوها متوقف شده است. اوضاع فعلی اجازه هزینه های بزرگ در نقل و انتقالات را نمی دهد.

وی در مورد امکان خرید نیمار افزود:

در شرایط فعلی، خیر. پاری سن ژرمن هم نمی خواهد او را بفروشد، این بدان معناست که او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. تابستان گذشته ما واقعاً سخت تلاش کردیم تا وی را جذب کنیم، اما تابستان امسال حتی سعی نخواهیم کرد.

رئیس بارسا گفت:

این باشگاه بین مارس تا ژوئن 200 میلیون یورو (180 میلیون پوند / 235 میلیون دلار) از دست داد. اگر اوضاع بهبود نیابد، در غرفه ها، در موزه یا مغازه ها افرادی حضور نخواهند داشت و ما پول خود را از دست خواهیم داد. این امر باعث می شود كه در برنامه های هزینه خود تجدید نظر كنیم و كدام یك از آنها می توانند به تعویق بیفتند. ما باید سازگار شویم.

وی افزود:

همه باشگاه های بزرگ اروپایی تحت تأثیر این امر قرار گرفته اند و همه ما در تلاش هستیم تا سازگار شویم. این فقط برای یک سال نخواهد بود، ممکن است تا سه یا چهار سال باشد.

در همین حال بارتومئو خرید جدید باشگاه از یوونتوس، میرالم پیانیچ، گفت:

مدتی است که او را دنبال می کنیم اما هر وقت برای او اقدام می کردیم ممکن نبود زیرا باشگاهش نمی خواست بفروشد. او همیشه از شانس حضور در بارسا هیجان زده بود. این قرارداد تعجب آور نیست. او یک بازیکن مهم برای ما خواهد بود.

با شروع انتخابات ریاست بارسا در سال آینده، هرگونه عدم تحرک در بازار احتمالاً می تواند امیدهای بارتومئو برای حفظ این مقام را تحت تأثیر قرار دهد، به ویژه با انتقاد عمومی از طرف بازیکن ستارگان تیم لیونل مسی بعد از این که این باشگاه عنوان قهرمانی اسپانیا را به تیم رئال مادرید واگذار کرد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید