|

بارسلونا قصد دارد در پایان فصل سرمربی خود کیکه ستین را اخراج کند

از زمانی که مربی کهنه کار در ماه ژانویه صندلی مربیگری را تحویل گرفت ، نتایج و عملکردها در نیوکمپ بهبود نیافته است و مدیران باشگاه آماده عمل هستند

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از سایت GOAL بارسلونا آماده کیکه ستین را برکنار کند مگر اینکه نتایج به شدت بهبود یابد و آنها این فصل قهرمانی لالیگا یا لیگ قهرمانان را بدست آورند.

این مربی کهنه کار که تنها در ماه ژانویه بر صندلی نیوکمپ به عنوان جایگزین ارنستو والورده نشسته است ، اعتماد رختکن بارسا را ​​از دست داده است ، در حالی که هیئت مدیره این باشگاه نیز از عملکردهای اخیر تیم ناراضی هستند.

مگر اینکه نمایش های بارسا برای باقی مانده  رقابت های 2019-20 روند صعودی چشمگیری داشته باشد ، در غیر این صورت ستین مجبور است در تابستان پست خود را ترک کند.

در ژانویه مدیر سابق رئال بتیس قراردادی دو سال و نیم با بارسلونا بست ، اما با این نتایج ، نمی توان بیش از چند ماه او را بر روی صندلی مربیگری بارسا دید.

قدرت بازیکن در بارسلونا قوی است. ستارگانی چون لیونل مسی و جرارد پیکه در رختکن به دلیل سردرگمی در تاکتیک ها ناراضی بودن و در اظهارنظرها در مطبوعات مقابل ستین قرار گرفتند.

آنها همچنین از ستین در تمرینات  زیاد خوشحال نیستند. مانند رفتار ستاره های رئال مادرید در قبال رافائل بنیتز قبل از اخراج وی.بازیکنان با دستیار ستین نیز مشکل دارند

ستین همچنین اعتماد هیئت مدیره را از دست داده است ، مدیریت امیدوار بود مربی بعد از والورده به رشد نتایج تیم کمک کند، هرچند نتایج ضعیف نشان دهنده تصمیم نادرست مدیریت است

آنچه می تواند شغل او را نجات دهد ، این واقعیت است که بارسلونا هنوز هم می تواند فصل را به عنوان برنده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا به پایان برساند.
آنها تنها دو امتیاز از رئال مادرید عقب هستند و در  لیگ قهرمانان با ناپولی بازی دارند.

ستین پس از اخراج والورده اولین انتخاب مدیریت نبود ، رونالد کومان و ژاوی هرناندز هر دو قبل از انتصاب این مربی 61 ساله ، مربیگری بارسلونا را رد کردند.

ژاوی ، ستاره سابق بارسا ، حالا مربی باشگاه قطر السد ، اعتراف کرده است که در آینده برای مدیریت باشگاه قدیمی خود آماده می شود و هیئت مدیره نوکمپ ممکن است تلاش کنند و او را ترغیب به بازگشت در این تابستان کند. خاوی گارسیا پیمنتا سرمربی فعلی تیم B است. او یکی از گزینه‌های در نظر گرفته شده است.

در حال حاضر ستین همچنان ادامه می‌دهد اما اگر نتواند باشگاه را به سمت موفقیت هدایت کند اخراج خواهد شد

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید