بارنز
| | | | | | |

بارنز معتقد است منچستریونایتد و چلسی در رقابت با لیورپول برای جذب بازیکن هیچ شانسی ندارند

فوتبال724– جان بارنز ستاره محبوب پیشین آنفیلد معتقد است كه یورگن كلوپ به دنبال اضافه كردن بازیکنانی مانند تیمو ورنر است. بازیکنانی که اولویتشان این است که بخواهند برای لیورپول و کلوپ بازی کنند.

جان بارنز با اذعان به اینکه امروز کسی بجای آنفیلد قصد رفتن به منچستریونایتد یا چلسی را نمی کند، معتقد است که لیورپول نیازی ندارد سر کیسه را شل کند.

غول های مرسی ساید همیشه یک مقصد جذاب برای بهترین استعدادهای کره زمین بوده اند، اما رقابت برای ستاره آلمانی بسیار شدید است.

شکست در جذب ستاره ها در بازار نقل و انتقالات برای لیورپول در گذشته اتفاق می افتاد، اما از زمان آمدن یورگن کلوپ بدست آوردن امثال سادیو مانه، محمد صلاح، ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر در پنجره های نقل و انتقالاتی اخیر نشان داده دیگر اینگونه نیست.

گفته می شود که این تکنسین آلمانی در سال 2020 دوباره به بازار باز خواهد گشت، و مهاجم لایپزیگ، تیمو ورنرهدف اصلی قرمزها در نقل و انتقالات آتی است.

ستاره سابق قرمزها به خبرنگاران گفت:

وقتی شما یک باشگاه برتر و قهرمان اروپا هستید و می خواهید لیگ را بدست آورید، چرا یک بازیکن بخواهد به چلسی یا منچستریونایتد برود بجای لیورپول؟

منچستریونایتد چند سال پیش در آن موقعیت قرار داشت که بازیکنان ترجیح می دادند از لیورپول به منچستریونایتد بروند. چلسی وقتی مورینیو در آنجا بود در آن موقعیت قرار داشت.

لیورپول در وضعیت خوبی قرار دارد، بنابراین آنها دیگر مجبور نیستند به دلیل علاقه سایر باشگاه ها برای حفظ و جذب بازیکنان تلاش کنند. آنها اکنون باشگاهی هستند که همه می خواهند برای آن بازی کنند.

بارنز همچنین معتقد است که لیورپول اکنون در موقعیتی قرار دارد که می تواند کسانی را که می خواهند برای این باشگاه بازی کنند انتخاب کنند.

گزینه های دیگر ممکن است مورد توجه ورنر قرار بگیرد، اما اگر علاقه به رفتن به آنفیلد نشان دهد، کلوپ قادر خواهد بود تا رقیبان را کنار بزند و ترکیب خود را با کسانی که ذهنیت درستی دارند، تقویت کند.

ملی پوش پیشین انگلیس بارنز اضافه کرد:

آنها بازیکنانی را می خواهند که بخواهند برای لیورپول بازی کنند. من مطمئن هستم که تیم های زیادی دنبال [ویرجیل] فندایک بودند، اما او می خواست به لیورپول بیاید.

اگر لیورپول اقدامی نکند و منچسترسیتی، آرسنال یا چلسی برای خرید او اقدام کنند و او تصمیم بگیرد به آنجا برود، پس این بازیکنی نیست که شما بخواهید.

به این دلیل است که او فقط به جایی می رود که پول بیشتری به او  می پردازند و او متعهد به بازی برای یورگن کلوپ در لیورپول نیست.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید