بازگشت بازیکن سابق رئال مادرید به میادین فوتبال منوط به تشخیص پزشکان
| | | |

بازگشت بازیکن سابق رئال مادرید به میادین فوتبال منوط به تشخیص پزشکان

فوتبال 724 – کاپیتان سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید اخیرا میهمان برنامه “FC Porto at home” بود که از طریق شبکه های رسمی باشگاه پورتو پخش شد. حدود یک سال پیش حمله قلبی ای برای او رخ داد و نتوانست از آن زمان تاکنون برای پورتو به میدان برود. دروازه بان اسپانیایی اذعان کرده که تغییراتی در زندگی اش پیش آمده است. او همچنین خاطر نشان کرد بازگشتش به فوتبال به تصمیمات پزشکان وابسته است. کاسیاس گفت :

خیلی از چیزها علی الخصوص تفکراتم تغییر کرده اند. حالا بیشتر قدردان لحظات زندگی هستم. گاهی اوقات ما بازیکنان فوتبال، قدر چیزهایی که داریم را نمی دانیم. ما می توانیم زندگی و لحظات مردم را کمی شادتر کنیم.

کاسیاس ادامه داد :

در مورد بازگشتم به میادین باید واقع بین بود. در حال حاضر مهم ترین اولویتم سلامتی است. تا حدود یک ماه بعد از حمله قلبی ام بسیار ناراحت بودم و شرایط بدی داشتم. من از پیاده روی، فعالیت فیزیکی و حتی خواب هراس داشتم! الان شرایط اینگونه نیست و بهتر هستم. داروهایی مصرف میکنم که به بهبودم کمک کرده اند. فکر میکنم تنها پزشکان هستند که می توانند بگویند چه کاری را انجام بدهم و از چه کاری خودداری کنم.

ایکر کاسیاس در سال 2015 در طی انتقالی رایگان از رئال مادرید جدا شد و به پورتو پیوست. او 4 فصل برای پورتو به میدان رفت و موفق شد  116 بازی را برای این تیم در رقابتهای لیگانوس ثبت کند. او همچنین با 177 حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رکورد دار حضور در این مسابقات است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید