بوبیچ
| | |

بازگشت بوندس لیگا: بوبیچ خوشحال است و از “یک روز تاریخی” صحبت می کند

فوتبال724- از نظر صرفاً ورزشی، اینتراخت فرانکفورت استارت مجدد بوندس لیگا با شکست 1 بر 3 مقابل گلادباخ شروع کرد. فردی بوبیچ مدير ورزشی تیم، طبيعتا اين بازی را دوست نداشت، به ويژه از آنجايي که از منطقه سقوط دور نيست. سرمربی تیم خوشحال شد که توپ دوباره در حال چرخش در زمین بود و از “یک روز تاریخی” صحبت کرد.

قبل از شروع بازی‌ فرانکفورت برابر گلادباخ (1: 3) فردی بوبیچ روز شنبه در مورد “یک روز تاریخی در لیگ” با اسکای صحبت کرده بود :

کل دنیای ورزش پیگیر امروز و‌ بوندسلیگا است. در چند هفته گذشته نیز مصاحبه های زیادی با رسانه های خارجی انجام شده است، از انگلیس، اسپانیا، ایتالیا یا ایالات متحده. “به ویژه از ایالات متحده”که بسیار زیاد “بود.

ما نیز تماس های زیادی را از باشگاه های آمریکایی دریافت کردیم نه تنها از فوتبال، بلکه بیس بال، بسکتبال یا هاکی روی یخ. همه آنها می خواهند بدانند که چگونه این کار را انجام می دهیم و چگونه آن را سازمان دادیم.

کلمات روشنی که عضو هیئت ورزشی SBU دوباره آن را شنبه عصر در ZDF و در استودیوی ورزشی تکرار کرد.

این مدیر ورزشی 48 ساله گفت:

اول و مهمتر از همه، ما به حرفه پزشکی اعتماد کامل داریم. و اگر آنها چیزی را همراه با سیاستمدارن تصویب کنند، پس ما می توانیم انجامش دهیم و می پذیریم. با این وجود، برای مثال، اینتراخت ‌فرانکفورت را بگویم. اگر به دلیل خطر باقیمانده ای که هنوز هم وجود دارد بازیکنی نخواهد بازی‌ها را انجام دهد ما او را درک می‌کنیم و اجازه این‌ کار را می‌دهیم زیرا در نهایت ، “همه مسئول اعمال خودشان هستند”.

22 بازیکن سالم مقابل یکدیگر بازی کردند

بوبیچ کل فهرست اقدامات را به صورت محافظت از دهان و بینی، اندازه گیری تب هنگام ورود به ورزشگاه، مقررات رعایت فاصله ایمن، جلوگیری از ورود غیرمجاز به کامرزبانک آرنا یا ضد عفونی مداوم توپ ها را الزامی می‌داند:

این یک احساس عجیب است، شما به استادیوم می روید و بعد همه صندلی‌ها خالی است.

قسمت‌هایی از زندگی به گونه ای است که ما روی آن کنترلی نداریم. حتی در خارج از فوتبال حرفه ای همیشه خطر ویروس وجود دارد. اما اگر به قوانین پایبند باشیم اشکالی به وجود نمی‌آید و بسیار بهتر است.

22 بازیکن در مقابل یکدیگر بازی می کنند که آزمایش شده اند، و امروز دوباره آزمایش شده اند. من خودم شش بار مورد آزمایش قرار گرفته ام. 22 بازیکن سالم در برابر یکدیگر بازی کردند. اما با این وجود، انتقاد از فوتبال و بوندسلیگا همچنان وجود دارد.

بوبیچ می‌گوید باید آنرا پذیرفت بشرطی که علت انتقاد منطقی باشد.

مادامی که این امر پوپولیستی یا سطحی نباشد پذیرفتنی است، که متأسفانه اخیراً در آلمان شدت گرفته است.

خلاصه اتفاقات بازی اینتراخت فرانکفورت و بوروسیا مونشن گلادباخ

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید