|

باشگاه بایرن مونیخ با کدام بازیکنان تمدید قرارداد خواهد کرد؟

به گزارش فوتبال 724، به نقل از بیلد، بازیکنانی که قرارداد آنان تا سال 2021 اعتبار دارد مانند تیاگو، مولر و مارتینز باید تا ماه مارس منتظر تمدید قرارداد باشند، البته بایرن مقدمات مذاکرات خود را با نویر آغاز کرده است.

بازیکنانی که قرارداد آنان به زود به اتمام می‌رسد باید در بازی های لیگ قهرمانان و بازی مقابل چلسی خود را اثبات کنند.

اکنون بیلد آینده چند بازیکن بایرن را مورد بررسی قرار داده است که این بررسی به شرح زیر است:

آلابا: این بازیکن دارای موقعیت خوبی برای تمدید قرارداد است و بایرن خواهان نگه داری وی است، این بازیکن با پیشنهاد دستمزد بالا در بایرن می‌ماند.

تیاگو: این بازیکن از زمانی که نیم فصل دوم شروع شده است فوق العاده عمل کرده بایرن یا بازیکن را نگه می‌دارد و با حقوقی زیاد این بازیکن در بایرن می‌ماند یا بایرن برای بدست آورد پول از فروش وی و خلاص شدن از دستمزد سنگین وی، این بازیکن را در تابستان به فروش می‌رساند.

مولر: این بازیکن اخیرا عالی عملکرده است اما مولر مدت هاست که از وی قدردانی نمی‌شود این باعث دلخوری مولر شده است حتی مولر قصد این را داشت که در زمستان بایرن را ترک کند اما مدیران بایرن با این موضوع مخالفت کردند؛ انتقال مولر به ایتالیا و انگلیس همچنان قابل تصور است اما بایرن با یک پیشنهاد خوب می‌تواند وی را نگه داری کند.

خاوی مارتینز: همه شواهد ناشی از این است که این بازیکن بایرن را ترک خواهد کرد، نشانه های از تمدید قرارداد وجود ندارد این بازیکن به تازگی دوباره مصدوم شده است و بایرن قصد دارد یک هافبک دفاعی جدید جایگزین این بازیکن بکند.

کوتینیو: مبلغ خرید وی از 120 میلیون یورو به 80 میلیون یورو کاهش پیدا کرده است اما این بازیکن عملکردی نداشته است که مدیران بایرن را راضی به خرید وی کند به همین دلیل ماندن کوتینیو در بایرن بعید است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید