| |

بایرن مونیخ به دنبال خرید ستارگان جوان بارسلونا است

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از تونی خوانمورتی از دیاریو اسپورت ، بایرن مونیخ به دنبال ضعف مالی باشگاه بارسلونا به عنوان فرصتی برای جذب چند بازیکن خود است. پس از ویرانی کامل کاتالان ها در زمین ، به نظر می رسد بایرن در تلاش است تا میخ نهایی را در تابوت بگذارد.

بر اساس این گزارش ، بایرنی ها با چندین بازیکن اصلی تیم بارسلونا در تماس هستند و به دنبال این هستند که آنها را با وعده یک پروژه پایدار وسوسه کنند. پیامی که ارسال می شود این است:🔻

 

“اگر برای یک چالش جدید آماده هستید ، ما اینجا هستیم.”

با توجه به نتایج اخیر در اروپا ، مشخص است که “چالش جدید” لیگ قهرمانان است. بایرن مونیخ یک مدعی به نظر می رسد ، در حالی که بارسلونا با سرعت زیادی فاصله دارد.

با هدایت جولیان ناگلزمن ، بایرن احساس می کند که آنها مقصدی جذاب برای چندین بازیکن کلیدی بارسلونا هستند ، زیرا از نظر مالی امن و رقابتی در اروپا هستند. علاوه بر این ، احساس می شود که غول های اسپانیایی می توانند به دلیل مسائل مالی فعلی ترغیب به فروش شوند.

بنابراین بایرن به چه کسی علاقه مند است؟ این احتمالاً به تنهایی ارزش مقاله دیگری را دارد. در حالی که کاتالان ها دیگر لئو مسی را ندارند ، آنها هنوز استعدادهای هیجان انگیز زیادی در لیست خود دارند – بازیکنانی که باواریایی ها در گذشته آنها را دنبال کرده اند. افرادی مانند فرنکی دی یونگ ، پدری ، سرجینو دست و ریکی پوئیگ در گذشته اخیر با بایرن در ارتباط بوده اند ، در حالی که دیگران مانند آنسو فاتی و عثمان دمبله نیز در پایتخت بایرن استقبال خواهند کرد.

صادقانه بگویم ، اگر به آن نگاه کنیم ، احمقانه است که حداقل سعی نکنیم کسی را از یک کشتی آشکارا در حال غرق شدن جذب کنیم. برازو و کان مجبور نیستند برای فهمیدن اینکه این بازیکنان در چه موقعیتی قرار دارند ، فکر زیادی انجام دهند – تبدیل کسی از سبک بازی بارسا به بازیکن بایرن ، به ویژه با ناگلزمن ، برای سهولت انتقال آسان است.

گفته می شود که آنها در بارسلونا می دانند که چندین باشگاه بزرگ دیگر به دنبال استفاده از شرایط فعلی خود هستند ، اما بایرن “تهدید اصلی” محسوب می شود. آیا این تهدید به چیزی ملموس تبدیل می شود؟ فقط باید منتظر ماند و دید

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید