| | |

بایرن مونیخ قرار است قرارداد جدیدی را با تیاگو امضا کند

به گزارش فوتبال۷۲۴، بایرن مونیخ آماده است تا قراردادی بلند مدت با تیاگو آلکانتارا تنظیم کند.
به نظر می رسد که بایرن مونیخ آماده سازی برای فصل آینده را آغاز کرده است. این باشگاه آلمانی تصمیم گرفت تا مسائل مربوط به سرمربی را با تمدید قرارداد فلیک پشت سر بگذارد و تمرکز خود را بر روی بازیکنان قرار دهد

مدیریت به دنبال این است که بازیکنان ستاره‌ای را که در پایان فصل آینده قرارداداشن منقضی می‌شود را وارد قرارداد جدیدی کند. روز سه شنبه ، آنها اولین تمدید را اعلام کردند كه توماس مولر با امضای قرارداد دو ساله آینده خود را به این باشگاه مشخص كرده است.

بعد از مولر بایرن مونیخ به دیگر بازیکنان روی می آورد. طبق گفته کیکر ، بایرن نزدیک به توافق قرارداد جدید با تیاگو آلکانتارا است. رسانه آلمانی اصرار دارد که در مورد قرارداد جدید فقط جزئیاتی برای مرتب سازی باقی مانده است.

تیاگو یکی از بازیکنانی است که زیرنظر فلیک به طرز چشمگیری بهبود یافته است. او در چند بازی روی نیمکت بود و گزارش هایی حاکی از آن بود که وی ممکن است در تابستان این باشگاه را ترک کند.

با این حال ، هافبک اسپانیایی پس از استراحت زمستانی ، به طرز چشمگیری بهبود یافت. تیاگو همکاری خوبی با جوشوا کیمیچ در خط میانی ایجاد کرد. وقتی کیمیچ موقعیت هافبک را به دست آورد ، اسپانیایی این فرصت را داشت که به طور مداوم به عنوان هافبک پویا یا شماره هشت بازی کند.

تیاگو در خط میانی با پاسهای بلند خود از خط میانی توپ را به راحتی به حمله می‌رساند. هافبک سابق بارسلونا اخیراً در موقعیت گل نیز بوده و سه گل در لیگ به ثمر رسانده است. تیاگو پس از مدت ها بدون عارضه از مصدومیت ، بهترین فوتبال خود را بازی می کند و قدرت تمام خود را در میانه میدان برای فلیک بکار میگیرد

اسپانیایی هنوز 28 سال دارد و ۳ یا ۴ سال پویا برای او مانده است ، بنابراین هیچ تردیدی برای تمدید در باشگاه وجود ندارد. تمدید سه سال اضافه بر قرارداد فعلی برای بایرن ایده آل خواهد بود. این باشگاه بهترین استفاده را از تیاگو می کند.

قرارداد جدید همچنین به سود تیاگو خواهد بود. او به شدت به بازگشت به اسپانیا در سال 2018 فکر می‌کرد، اما در اخر ترجیح داد در بایرن بماند. از آن زمان او می‌گوید كه كاملاً در بایرن راحت است و می خواهد قهرمانی های بسیاری را با این باشگاه بدست آورد. اگر مذاکرات قرارداد همچنان پیش برود ، ممکن است در چند روز آینده خبر تمدید قرداد او رسما اعلام شود

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید