چک چلسی
| | | |

با بازگشت چک به تمرین دروازه بان های چلسی ، لمپارد خروج کپا را رد نمی‌کند

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرانک لمپارد سرمربی چلسی با توجه به ورود مندی به عنوان دروازبان، مشخص نمیکند چه کسی دروازبان اول تیم است. فرانک لمپارد می‌گوید که پتر چک بازیکن افسانه ای باشگاه، درگیر تمرین دروازه بانان است در حالی که برای رسیدن به جایگاه دروازبان اول چلسی رقابتی شکل خواهد گرفت.

پس از بازنشستگی از فوتبال و پس از بازی در آرسنال، دروازه بان سابق چلسی به عنوان مشاور فنی به باشگاه بازگشت.

این نقش باعث شده است كه چك در مشاوره نقل و انتقالات چلسی در استمفوردبریج مشاركت داشته باشد.

آخرین معامله آنها ادوارد مندی، ملی پوش سنگال با یك قرارداد 22 میلیون پوندی (27 میلیون دلاری) از رن به چلسی آمده است.

فرانک لمپارد درباره نقش پیتر چک در تیم چلسی می‌گوید:

پتر پیش من آمد و در مورد آن صحبت کرد قبل از اینکه ابتدا آموزش را شروع کند. اکنون پتر خیلی منظم با گروه تمرین می کند. این می تواند در هر زمان تغییر کند.

این چیزی نیست که من به هیچ وجه با آن مشکل داشته باشم و اینکه ارتباطات همیشه واقعا خوب است. این چیزی است که من دوست دارم و در اینجا یک خانواده متعهد هستیم. مهم است که ما آن را بسیار تبلیغ کنیم.

این یکی از چیزهایی بود که من را به باشگاه برگرداند. اینطور نیست که بخواهم چکمه هایم را هر روز بپوشم و در آن شرکت کنم، اما کاری که ما سعی می کنیم انجام دهیم این است که مطمئن شویم گروه با هم هستند.

پتر کار خود را دارد اما در بعضی مواقع به دروازه بان ها نیز کمک می کند. چرا نمی خواهید بهترین دروازه بان سابق جهان را داشته باشید تا این دانش را منتقل کنید؟

با پتر، او چیزهای زیادی در جنبه آموزش دارد. کار روزانه او در اینجا مشاور فنی است و در آن جبهه به من کمک بزرگی کرده است.

پتر با دروازه بان ها تمرین می کند و تجربه او چیزی را به ارمغان می آورد که عالی است. او همچنان که بسیار جوان بازنشسته شد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. او در حال تمرین و حفظ تناسب اندام است، که به نظر من برای او و دروازه بان های تیم بسیار عالی است.

هنوز هیچ واضحی در مورد آنچه اتفاق خواهد افتاد وجود ندارد و من قصد ندارم در مورد احتمالات یا آنچه ممکن است در آینده اتفاق بیفتد صحبت کنم.

من فکر می کنم مهمترین چیز اکنون بازی آخر هفته است که مندی در آن دخیل نخواهد بود. من با همه دروازه بان ها گفتگو خواهم کرد و در این باره بسیار راحت خواهم بود و راه پیشرفت را خواهیم دید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید