بخش دوم مصاحبه مفصل امباپه با نشریه اکیپ فرانسه منتشر شد

به گزارش فوتبال۷۲۴ کیلیان امباپه در مورد انتقال لیونل مسی در تابستان امسال به پاری سن ژرمن صحبت کرده و اعتراف کرد که هرگز انتظار بازی در کنار ستاره آرژانتینی را در دوران حرفه ای خود نداشت.

این بازیکن فرانسوی همچنین تصریح کرد که اگر با این کار بتواند چند ثانیه به مسی استراحت دهد و به هم تیمی خود کمک کند تا پاهای خود را برای لحظات حساس تازه نگه دارد ، فراتر نخواهد رفت.

امباپه به L’Equipe گفت🔻

 

“من هرگز تصور نمی کردم که [مسی] به اینجا بیاید.” “او یکی از معدود بازیکنانی است که من برچسب”این بازی برای من غیر ممکن است “را روی او گذاشتم. برای من ، او هرگز قصد نداشت بارسلونا را ترک کند.وقتی مسی را در تیم خود دارید ، می دانید که او باید کمی کمتر کار کند تا درخشانت به نظر برسد.
“بنابراین اگر مجبورید این کار را انجام دهید ، این کار را انجام دهید. مشکلی نیست ، این یک سلسله مراتب ثابت است. من موافقت می کنم وقتی مسی در حال راه رفتن است بدوم. مشکلی نیست. او به هر حال مسی است.”

امباپه در ادامه تاکید کرد که وقتژ تابستان گذشته با رئال در حال امضا قرارداد بود ، آمدن مسی بر تصمیم او برای جدایی از این تیم تاثیری نداشت.

امباپه افزود🔻

 

“من قبلاً تصمیم خود را گرفته بودم و به خوبی در مورد آن فکر کرده بودم.”
“اگر تابستان تیم ررا ترک می کردم ، فقط برای رئال مادرید بود.”

ملی پوش فرانسوی همچنین فاش کرد که او در بازی برد 2-0 پی اس جی مقابل مون پلیه در ماه سپتامبر ، نیمار ، هم تیمی خود را “ولگرد” نامید.

امباپه اظهار داشت:🔻

 

“بله ، من نیمار را ولگرد خواندم زیرا از پاس خوشحال نبودم.”اینها چیزهایی است که همیشه در فوتبال اتفاق می افتد. به همین دلیل ، بلافاصله پس از درگیری ، من با او در این مورد صحبت کردم. این اتفاق می افتد زیرا ما می خواهیم برنده شویم. این مورد تمام شده است ، مشکلی نیست.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید