مصدومیت های میلان
| | | | | | | |

بررسی تحلیلی کامل مصدومیت های میلان در دو فصل اخیر و مقایسه با دیگر رقبای سری آ

فوتبال724– در دو فصل اخیر، باشگاه میلان پیشرفت آشکاری را در تمام اجزای خود ثبت کرده است. اول از همه پیشرفت در زمینه نتایج ورزشی است که با گذر از برخی اشتباهات اولیه (جیامپائولو و پیشنهاد رانگنیک)، تیم را به سمت موقعیت هایی در جدول رده بندی سوق داد که در فصول گذشته فقط سراب های دوردست بود. در کنار این جنبه ها مصدومیت هم در اردوی روسونری زیاد بوده است.

با ثبات مدیریتی و فنی به دست آمده، آث میلان با اعتبار زیادی برای شرکت و مالکان، به رقابت جدی مثل گذشته، حداقل در حال حاضر در سری آ ایتالیا بازگشته است. اما خبرهای خوب برای میلان مطمئناً به همین جا ختم نمی شود. همچنین مناسب است که بهبود کیفی واضح بازیکنان، حساب‌های شرکت و در نهایت یک «نور در انتهای تونل» یا همان پروژه سن سیرو جدید در نظر بگیریم، پروژه‌ای که شروع به بتن ریزی کرده است. در این تصویر رشد عالی، یک جنبه وجود دارد که بر عملکرد ورزشی تیم تأثیر می گذارد. جنبه ای که احساس کردیم ارزش بررسی دارد و با عبارات معمول “سرزنش بدشانسی” یا “همه این مشکلات را دارند” توجیه نمی شود. و آن چیزی نیست جز مصدومیت های دنباله دار میلان.

هدف تلاش برای یافتن راه حل یا انگشت اتهام به سمت مقصر یا مقصران نیست، بلکه شفاف سازی مشکلی است که به طور قابل توجهی بر عملکرد تیم تأثیر می گذارد و به نظر می رسد هنوز راه حلی برای آن پیدا نشده است. بنابراین نه “دستگیری متهم”، بلکه تشویق به بهبود تنها جنبه ای است که برخلاف روند نتایج عالی ثبت شده در سایر زمینه های مدیریت باشگاه است.

دوره تجزیه و تحلیل در نظر گرفته شده از سپتامبر 2020، با شروع رقابت های رسمی برای مقدماتی لیگ اروپا، تا اودینزه-میلان در 11 دسامبر 2021 است.

این مطالعه شامل بررسی عملکرد ورزشی و مقایسه با سایر تیم‌هایی است که همراه با میلان 2 فصل اخیر 5 مکان برتر جدول رده‌بندی را اشغال کرده‌اند: اینتر، آتالانتا، ناپولی و یوونتوس.

برای داده‌های جمع‌آوری‌شده و مورد بررسی، دو منبع مورد استفاده گزارش‌های لگا سری آ برای عملکرد ورزشی و سایت ترانسفرمارکت برای مشکل آسیب دیدگی هستند.

بیایید با آنالیز شروع کنیم و تعداد بازی هایی را که بازیکنان 5 تیم بزرگ ایتالیا در مسابقات قهرمانی ایتالیا از سپتامبر 2020 غایب بوده اند شروع کنیم.
این نمودار شامل تمام مسابقاتی است که هر بازیکن به دلیل آسیب (با هر ماهیتی)، کووید یا بیماری یا مصدومیت غایب بوده است.

در حال حاضر از این داده های اول می توان تفاوت قابل توجهی را بین میلان و سایر تیم های لیگ مشاهده کرد، با بیش از 100 بازی بیشتر از دست رفته توسط بازیکنان روسونری نسبت به دومین تیم در این رده بندی، یعنی ناپولی.

به همین دلیل تفاوت با رقیب اسکودتوی سال گذشته بیشتر جلب توجه می کند: اول اینتر کونته و حالا اینزاگی.

بیایید اکنون با بازکردن کل داده‌ها و تقسیم آنها برای انواع آسیب‌ها، به طور دقیق‌تر وارد شویم. بیایید با حذف مسابقات از دست رفته به دلیل کووید یا بیماری از مجموع شروع کنیم.

اگر از نظر هواداران روسونری، میلان تیمی است که بیشترین ضربه را از بیماری کووید خورده است، در واقع داده ها نشان می دهد که تیمی که بالاترین هزینه را بابت کرونا پرداخت کرده ناپولی با 55 بازی از دست رفته است. 3 نام بزرگ تاریخی سری آ مساوی هستند، اینتر، میلان و یووه عملاً در یک سطح هستند، یک پله پایین تر از |آنها آتالانتا که تنها 11 بازی را به دلیل کووید بازیکنانش غایب بوده اند.

اکنون داده‌های آسیب‌های غیر عضلانی، یعنی تمام آسیب‌های تروماتیک، التهاب، تاندون، رباط و مشکلات استخوانی را برون‌یابی می‌کنیم.

همچنین در این مورد متاسفانه میلان در صدر جدول است. سردمداران عبارتند از آرنج، مچ پا و لگن آنته ربیچ، زانوی و تاندون آشیل زلاتان ابراهیموویچ، رباط جانبی گابیا، تاندیوپاتی کشکک دو طرفه پلیتزاری و مچ دست منیان. رقمی که متأسفانه به دلیل آسیب دیدگی جدی زانوی کیائر قرار است افزایش یابد، اما متأسفانه اینها نمونه‌ای از این ورزش است و بله، به دلیل بدشانسی زیاد. بیایید بگوییم که بدشانسی در این مورد میلان بدشانس بوده و همچنین تیمی است با آسیب های عضلانی زیاد همانطور که در نمودار بعدی می بینیم.

و در اینجا به حقایق دردناک واقعی می رسیم که کلیشه را از بین می برد: “همه آسیب های عضلانی دارند، تیم خیلی بازی می کند” و بسیاری دیگر.

میلان با اختلاف در صدر با 187 بازی از دست رفته به دلیل مشکلات عضلاتی ایستاده است، همچنین یوونتوس شکست خورده را که تعدادی از بازیکنان را از یک مصدومیت مزمن عضلانی به همراه دارد و ناپولی که به طور کلی مشکلاتی مشابه مشکلات ما دارد، بعد از میلان هستند

با این حال، فاصله قابل توجهی که روسونری با آتالانتا و اینتر دارد، چشمگیر است. با نراتزوری که رقیب اصلی از سپتامبر 2020 بوده، تفاوت قابل توجهی است، اما اگر اسامی بازیکنان درگیر را تجزیه و تحلیل کنیم، اوضاع بسیار افتضاح می شود.

برای روسونری در بازی با 10 تیم برتر، بن ناصر (22 بازی از دست رفته)، ایبرا (19)، کیائر (14)، کالابریا (12)، رومانیولی (12)، لیائو (12) و ربیچ (8) وجود دارند. برای اینتر در بازی با 10 برتر تنها 10 بازی سنسی، 5 بازی دی فرای و 4 بازی لوکاکو وجود دارد.

اما این همه ماجرا نیست: 22 مصدومیت عضلانی برای اینتر و 41 برای میلان، 14 بازیکن برای نراتزوری (که منحصر به فرد نیست، یک بازیکن ممکن است چندین آسیب عضلانی در انواع مختلف داشته باشد) و 33 برای میلان.

داده های قابل مقایسه با آتالانتا که دو آسیب عمده دارند – گوسنز (21) و تولوی (14) – به علاوه مشکل خم کننده های پسینا (8). برای بقیه، تقریبا معمولی است. ناپولی وضعیت قابل قبولی را با تعداد محدودی از بازیکنان دسته اول نشان می دهد: مصدومیت های کوچک مکرر اینسینیه برجسته است، 5 بار مصدوم شد اما با “فقط” 9 بازی از دست رفته دارد و 11 بازی از دست رفته کولیبالی. در واقع، آتزوری برای صدمات ضربه ای مانند استخوان گونه و شانه اوسیمن (23)، رباط های غلام (21)، مچ پا و شانه مرتنز (19) هزینه بیشتری پرداخته است. داستانی جدا از یووه، که باید با تیمی دست و پنجه نرم کند که شامل بازیکنانی با آسیب عضلانی آسان مانند کیلینی (24)، رمزی (21) و دیبالا (9) است که 14 بازی کیه زا و 16 بازی دمیرال به آن اضافه شده است.

بنابراین بیایید انواع مختلف آسیب های عضلانی روسونری ها را تجزیه و تحلیل کنیم تا مشخص شود که آیا نخ قرمزی وجود دارد که آنها را به هم متصل کند یا خیر.

 

و به نظر می رسد که نخ قرمز در عضلات خم کننده ران وجود دارد که بیش از نیمی از مشکلات میلان هستند. 52 درصد که درصد مصدومیت دیگر را باید به آن اضافه کرد، 21 درصد کالف. جمعی که 73 درصد است، مقداری بسیار نزدیک به اینکه بتوانیم خلاصه کنیم که مشکلات عضلانی ما به آن دو بخش خاص مربوط می شود که 3/4 کل مصدومیت ها است.

در مورد نظر دکتر مارکو مارانو، متخصص ارتوپد و تروماتولوژیست، متخصص در مدیریت و درمان ورزشکاران، می‌توان نتیجه گرفت که اعداد واقعاً قابل توجه هستند و نشانه‌ای از یک مشکل هستند، اما بخش‌هایی که درگیر هستند دقیقاً همان بخش‌هایی هستند که مربوط به ما هستند. ورزش (فوتبال). برای علل و حل آنها بدیهی است که هیچ دستور العمل جادویی وجود ندارد، اما این امر باعث می شود که آنها در تمرینات ورزشی ضعیف باشند، همچنین با توجه به میزان دانش (و به اشتراک گذاری آنها در بین همان متخصصان در این بخش) مشکل باز، واقعی و عینی که هنوز از راه حل فرار می کند.

در انتهای تجزیه و تحلیل، پنج جدول، یک جدول برای هر تیم، با جزئیات آسیب دیدگی، بازیکن به بازیکن، پیدا خواهید کرد تا هرکس بتواند نتیجه‌گیری کند.

سپس سعی کردیم بفهمیم که آیا این مشکلات عضلانی مکرر بازیکنان به دلیل عملکرد ورزشی و نوع فوتبالی است که میلان از سپتامبر 2020 تا به امروز اتخاذ کرده است، یکی دیگر از کلیشه های ماه های اخیر “مال ما فوتبالی پر از پرس و سرعت است”. بیایید ببینیم که آیا این مورد به لطف داده های موجود در گزارش های لگا سری آ که عمومی و به راحتی در وب سایت Lega Serie A (legaseriea.it) قابل مشاهده است درست است یا خیر.

ما میانگین سرعت هر مسابقه را که توسط 5 تیم بزرگ مورد نظر انجام شده جمع آوری کردیم و میانگین را بدست آوردیم. بنابراین، داده های نشان داده شده در نمودار میانگین میانگین ها هستند. همانطور که می بینیم اینتر و آتالانتا میانگین سرعت بالاتری نسبت به بقیه دارند. میلان در آخر رده بندی است. از آنجایی که این رقم تنوع نوع سیستم اتخاذ شده در مسابقه را توضیح نمی دهد (و بنابراین اگر میلان یک تیم بیشتر “دونده و تک ضرب” است)، ما کیلومترهای طی شده در هر مسابقه را با باز کردن آنها در 3 منطقه کلان تجزیه و تحلیل کردیم. : JOG (دویدن آهسته)، RUN (دویدن سریع پایدار)، SPRINT (دویدن انفجاری). این نتایج میانگین های نهایی تیم به تیم است.

آث میلان تیمی است که به طور میانگین بیشترین کیلومتر را در زمین با دویدن آرام طی می کند و پس از آن آتالانتا، یووه، ناپولی و اینتر قرار دارند. همانطور که بعدا خواهیم دید، روسونری در واقع تیمی خواهد بود که به طور قابل توجهی دارای دلتای قابل توجهی بین دویدن آهسته و دوی سرعت، توقف ها و شروع مجدد، سرعت های بیشتر و دویدن مداوم کمتر با سرعت خوب است.

در واقع، بیایید داده های دویدت سریع پایدار را ببینیم.

در این رده بندی، میلان با اختلاف محسوس نسبت به اینتر و همچنین یووه و آتالانتا در انتهای لیست است. بنابراین به نظر نمی رسد روسونری در طول بازی های خود در زمین به دنبال دویدن سریع پایدار باشند.

ما با دویدن انفجاری به پایان می رسانیم.

میلان درست بالاتر از ناپل و آتالانتا در رده دوم قرار دارد اما به میزان قابل توجهی پس از همشهری خود.

سیستم فوتبال میلان که کیلومترهای بیشتری را در دویدن آهسته و دویدن انفجاری طی کرده است به ضرر دویدن سریع پایدار است. آیا این می تواند علت مصدومیت های زیاد باشد؟ پاسخ دادن به آن دشوار است، به خصوص در مقایسه با ارقام آتالانتا که بسیار شبیه به روسونری است اما تعداد آسیب های عضلانی بسیار کمتری دارد.

در زیر جداول انفرادی، تیم به تیم و مسابقه به مسابقه آمده است، که در آن می توانید موادی برای تفکر بیشتر جمع آوری کنید:

میلان، به احتمال زیاد، هرگز کیلومترها بیشتر از حریف خود نمی دود، اما این داده ها مانند سرعت متوسط ​​روی عملکرد ورزشی آنها تأثیر نمی گذارد. تقریباً می توان نتیجه گرفت که این تیم توجه خود را به میزان قابل توجهی به بخش ورزشی نمی سپارد، همانطور که برای سایر تیم ها خواهیم دید.

اینتر بهترین تیمی است که از این تحلیل بیرون می آید: آنها همیشه کیلومترها بیشتر از حریف خود می دوند (تنها ایراد آن شکست مقابل لاتزیو است، با بازگشت بازیکنان آمریکای جنوبی به شهر میلان در نزدیکی بازی)، آنها سرعت متوسطی دارند. همیشه برتر از تیم دیگر هستند و خیلی اوقات وقتی این اتفاق نمی افتد آنها برنده نمی شوند. به طور کلی می توان گفت که اینتر نه تنها از نظر فنی بلکه با قدرت عضلات خود حریف را شکست داده که باعث می شود بیشتر، سریعتر، با کیلومترهای دوی بیشتر و در همه اینها بدون آسیب عضلانی بدود.

آیا آتالانتا دیزل معمولی است؟ می توان گفت بله، با این تفاوت که به نظر می رسد امسال دنده های چهارم و پنجم ورزشی را زودتر از سال های گذشته قرار داده است. او به سختی بیشتر یا بهتر از حریفش می دود، اما، در مقایسه با سایر نام های بزرگ، آنها تیمی هستند که داده ها را همیشه در بین موقعیت های برتر در هر نوع مسابقه (دویدن، دویدن، سرعت دویدن) دارند. نوعی حرکت دائمی با سرعت عالی در طول مسابقه با برخی قله ها که اغلب آنها را به برنده شدن در مسابقات سوق می دهند.

به نظر می رسد ناپولی تیمی است که بیشتر به عملکرد بدنی آنها مرتبط است. پس از شروع آهسته کلاسیک در ابتدای فصل، نتایج و تست‌های ورزشی سطح آتزوری با داده‌ها دست به دست هم داده‌اند. با کاهش عملکرد بدنی، عملکرد ضعیف در جدول رده بندی نرا می بینیم و شروع یک حادثه اضطراری کوچک که مسیر آنها را تضعیف کرد. حداقل در حال حاضر، به نظر می رسد که ناپولی از نظر ورزشی عملکرد خوبی برای پیروزی دارد.

یوونتوس آمار بسیار خوبی ندارد، اما در مقایسه با میلان، با توجه به نتایج ضعیف در زمین، به نظر می رسد که بستگی زیادی به فدرت بدنی خود دارد و با تاکتیک و تکنیک قادر به جبران آن نیست. هشیارکننده ترین رقم، میانگین کم پیمودن کیلومتر در دوی سرعت است، که نشان از تیمی با سرعت ثابت اما کمی آرام دارد.

سپس از خود پرسیدیم که مصدومیت میلان چقدر در این امکان وجود دارد که بتواند بهترین ترکیب ممکن را در اختیار بگیرد، فوتبال مالکانه، و در شرایط برابر با رقبای مستقیم خود، اینتر، آتالانتا و ناپولی مبارزه کنند.

جدول زیر دقایق بازی این فصل بازیکنان 5 تیم بزرگ را نشان می دهد.

برخی تحلیل‌ها فوراً توجه را جلب می‌کنند: 11 مورد برتر (به رنگ سبز) اینتر دقیقاً همان ترکیب معمول سیمونه اینزاگی است. به طور خلاصه، اینتر تقریباً همیشه با همان ترکیب بازی می کند و با وجود این، آنها تیمی هستند که از نظر بدنی و از نظر مصدومیت بهترین عملکرد را دارند.

همچنین برای ناپولی اسپالتی و تا حدی برای گاسپرینی که فقط با غیبت گوسنز، موریل و تولوی روبه‌رو شد بسیار موفقیت‌آمیز بوده و چرخش مشخص‌تری را بیشتر از روی انتخاب انجام داد تا به ضرورت.

برای هر دو تیم،در حوالی رده‌های پانزدهم تا شانزدهم، کاهش دقیقه بسیار مشخص است. یووه یکدست تر است، با مصدومیت بیشتر و چرخش بیشتر مواجه شده است، اما هنوز تیم اصلی در 11 مکان اول هستند.

حالا میلان از میان نام‌های بزرگ، تنها نامی است که همه ترکیل را در 11 مکان برتر ندارد (یک مهاجم به طور چشمگیری غایب است و یک مدافع میانی بیش از حد وجود دارد)، دو نام بزرگ با ربیچ و ژیرو در رده های 17 و 18 می‌بیند. و بازیکن با کیفیت منتخب در بازار برای کمک به بازیسازی (مسیاس) تنها در رده 21 قرار گرفته است. بیش از هر چیز دیگری، گسترش بسیار زیاد دقایق، نه چندان ناشی از چرخش، بلکه به دلیل تعداد زیادی مصدومیت، ما را شگفت‌زده می‌کند. به طور خلاصه، میلان مبارزه می‌کند و می‌تواند در سطح سایرین با ترکیب عمیق خود باشد، اما آنها در شرایط برابر نمی‌جنگند. جای تأسف و تأسف باقی می ماند که اگر می توانستند حداقل دارای یک ترکیب اصلی در شرایط اینتر و آتالانتا باشند، بهترین بازی را انجام دهند.

ما با جزئیات غیبت های هر بازی رسمی که از سپتامبر 2020 انجام شده است، می پردازیم تا بخشی از یک کلیشه دیگر را پاسخ دهیم: سال گذشته بدتر بود، امسال در حال بهبود است.

اشتباه.

عدم حضور در فصل رسمی مسابقات 2020/21

غیبت مسابقات رسمی فصل 2021/22 (تا روز هفدهم سری آ)

چه چیزی می توانیم استنباط کنیم؟

آث میلان اغلب در طول دوره‌های بحران مصدومیت، به لطف عدم وجود مشکل در مسابقات قبلی که به آنها اجازه می‌دهد با شرایط اضطراری با سطح ورزشی خوبی روبرو شوند، آن را از بین می‌برند. و میلان اغلب در مسابقاتی پیروز می شود که با تعداد غیبت های زیاد مطابقت دارد. مشکلات همیشه دیرتر، چند مسابقه بعد از اوج آسیب دیدگی به وجود می آیند: بازیکنان معدودی که به مسابقات دعوت می شوند، در نهایت خسته و فرسوده می شوند و پس از 3-4 بازی از اوج با نتایج بد روبرو می شوند. موضوعی که پس از آن زمانی که صدر جدول چرخه‌ای می‌شود مانند ژانویه تا مارس گذشته یا امسال، از اواسط سپتامبر به بعد، نمود بیشتری پیدا می‌کند. در آن صورت، میلان با آن مینی سریال های منفی روبرو می شود که سال گذشته آنها را از مبارزه برای اسکودتو حذف کرد و سپس خطر به خطر افتادن سهمیه لیگ قهرمانان را در پی داشت.

در نتیجه، تحلیلی که ارائه شد، تکرار می کنیم، به معنای اتهام عمومی یا تعقیب مجرم نیست. هیچ یک از ما راه حلی برای مشکل آسیب دیدگی در دست نداریم و بنابراین این آزادی را نداریم که کسی را مسئول آن معرفی کنیم.

با این حال، آنچه ما از خواندن ساده و انتقال داده‌های عمومی به نمودارها متوجه شدیم این است که موضوع مصدومیت در میلان واقعی، واقعی و تأثیرگذار است و ارزش آن را دارد که با جدیت تمام با آن روبرو شویم، زیرا خطر به خطر انداختن اهداف بزرگ‌تر این تیم را به همراه دارد. تقریباً نوعی تحریک برای حل یکی از آخرین مشکلات باقی مانده برای انجام بازگشت بین بزرگان و برندگان با سرعت بالا است.

جدول مصدومیت میلان

جدول مصدومیت اینتر

جدول مصدومیت ناپولی

جدول مصدومیت ناپولی

جدول مصدومیت آتالانتا

جدول مصدومیت یوونتوس

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید