بررسی ترکیب احتمالی آث میلان‌ پس از راه یابی به لیگ قهرمان اروپا پس از هفت سال

به گزارش فوتبال۷۲۴ به نقل از اسکای اسپورت، با ورود به لیگ قهرمانان بودجه و گزینه های بیشتری به بازار نقل و انتقالات میلان اضافه می شود ، اما برنامه ای را که از قبل در دست اجرا است تغییر نخواهد داد.

• موقعیت دروازه بان کاملاً به دوناروما وابسته است. اگر جیجی تصمیم به رفتن بگیرد ، پس مایک منیان خریداری می شود.

• در دفاع ، هدف اولویت بازخرید توموری است. کونتی ، لاکسات و کالدارا از قرارداد قرضی باز خواهند گشت و بلافاصله برای انتقال در لیست قرار می گیرند. دالوت در پایان فصل باشگاه را ترک خواهد کرد ، او 18 تا 20 میلیون هزینه انتقال دارد که برای یک بازیکن چرخشی بسیار زیاد است، مالدینی و ماسارا به دنبال یک بازیکن همه جانبه در هر دو جناح دفاعی یا یک مدافع چپ هستند. ، کالولو می تواند علاوه بر کالابریا در گوش سمت راست نیز بازی کند.

  1. • تونالی خریداری خواهد شد ، سوالیو میته به تورینو برمی گردد ، یک بازیکن دیگر به مرکز خط میانی منتقل می شود.
  2. • موقعیت هافبک تهاجمی ، مانند موقعیت دروازه بان ، به تصمیم اغلو بستگی دارد.
  3. • کاستیلخو قطعاً از مهاجمین کناری فروخته خواهد شد و آنها به دنبال بازیکنی هستند که جای او را بگیرد. یکی از جدیدترین پروفایل هایی که سرویس و مدیریت دوست دارد ، امین عدلی است.
  4. • قطعاً یک فوروارد برای جایگزینی ابراهیموویچ خریداری خواهد شد. در اینجا همه چیز به لیگ قهرمانان بستگی دارد: اگر میلان بتواند در آنجا صعود کند ، 25-30 میلیون یورو اضافی برای این انتقال اختصاص می یابد ، در غیر این صورت بدون هزینه های زیاد امضای بودجه بیشتری انجام می شود. و ژیرود یکی از این گزینه هاست.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید