| |

بررسی گردش مالی لیورپول در سال گذشته

سران لیورپول برای سال منتهی به ماه مه 2019 رکورد مالی 533 میلیون پوند را اعلام کردند.

در بیانیه ای در وب سایت رسمی باشگاه ، قهرمانان اروپا افزایش گردش مالی 78 میلیون پوندی را تأیید کردند ، در حالی که سود کلی آنها قبل از مالیات 42 میلیون پوند گزارش شده است.

سود اینچنینی با وجود هزینه 223 میلیون پوندی برای بازیکنان از جمله آلیسون ، نابی کیتا و فابینیو به ثبت رسیده است.

در گزارش تا 31 مه 2019 نیز 11 قرارداد جدید برای بازیکنان تیم اول از جمله جردن هندرسون ، روبرتو فیرمینو ، محمد صلاح ، سادیو مانه ، اندی روبرتسون و ترنت الکساندر-آرنولد وجود داشته است.

مهمترین منبع افزایش درآمد از منابع رسانه ای حاصل شد که به دلیل توافقنامه جدید پخش لیگ قهرمانان اروپا ، 41 میلیون پوند به 261 میلیون پوند افزایش یافته است.

این فصل موفقیت بسیار خوبی برای لیورپول است، زیرا یورگن کلوپ با کسب ششمین جام در رقابت های باشگاهی قهرمانان اروپا و اختلاف امتیاز بالا در لیگ برتر با منچسترسیتی موقعیت خوبی برای تاریخ سازی بعد ۳۰سال در‌جام داخلی انگلستان دارد

طبق گفته رسانه باشگاه ، اندی هیوز ، مدیر عامل لیورپول گفت:

این تقویت مداوم در پایداری مالی اساسی باشگاه باعث می شود سرمایه گذاری های قابل توجهی در جذب بازیکن و زیرساخت ها انجام دهیم.قدرت ما در سرمایه گذاری بیش از 220 میلیون پوند برای بازیکنان در این دوره مالی ، نتیجه یک استراتژی موفق تجاری ، به ویژه افزایش قابل توجه درآمدهای تجاری است.
با این حال ، هزینه های فوتبال همچنان در افزایش نقل و انتقالات و هزینه های مرتبط ادامه دارد ، اما آنچه برای ما بسیار مهم است ، ثبات موقعیت مالی ما است و این امکان را برای ما فراهم می کند که در اندازه حقیقی خود فعالیت کنیم و به یک باشگاه پایدار در فوتبال تبدیل شویم

قرمزها احتمالاً عنوان قهرمانی لیگ خود را بعد از 30 سال خواهند داشت و این موضوع باعث می‌شود دسترسی به منابع بیشتری برای هزینه کردن داشته باشند.

قرمزهای آنفیلد در لیگ برتر فقط دو امتیاز از دست داده اند و با اختلاف 22 امتیازی در صدر جدول هستند.

آنها برای تصاحب عنوان نوزدهم قهرمانی در تاریخ باشگاه و اولین بار در فرمت جدید لیگ برتر ، فقط باید در 11 بازی اخیر خود 4 پیروزی کسب کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید