| |

برونو فرناندز : سولسشر برای «پیشرفت‌های بزرگ» در منچستریونایتد شایسته تقدیر است.

سرمربی یونایتد، سولشایر، پیش از دربی شنبه لیگ برتر با منچسترسیتی، پس از شروع ضعیف سومین فصل کامل خود، تحت فشار شدیدی قرار دارد.

شیاطین سرخ تنها نیمی از 10 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر را برده اند، روندی که شامل شکست خانگی 5-0 در خانه به رقیب سرسخت لیورپول در آخرین بازی خود در اولدترافورد می شود.

تساوی 2-2 مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا در اواسط هفته به سختی فشار را از روی سولسشر که از زمان انتصابش در دسامبر 2018 به عنوان سرمربی تاکنون موفق به کسب جام نشده است، بردارد.

به گزارش فوتبال۷۲۴ فرناندز که در ژانویه 2020 به یونایتد آورده شد , اصرار دارد که بازیکنان به اندازه سرمربی آنها برای نتایج مقصر هستند.

فرناندز به اسکای اسپورت گفت:

 

“او مرا به باشگاه آورد، او به من فرصت بازی در این باشگاه شگفت انگیز را داد، او رویای من را محقق کرد.” او فردی بزرگ است و همه بخش انسانی او را می شناسند.
“این طبیعی است که مردم ناراحت می شوند زیرا نتایج به جام ختم نمی‌شود، اما خیلی آسان است که فقط مربی را مقصر بدانیم. ما به زمین می رویم، باید بهتر عمل کنیم.”
ما می توانیم بگوییم که سیستم به اندازه کافی خوب نیست، اما ما سه سال 4-2-3-1 بازی کردیم. ما به فینال هایی رسیدیم که برنده نشدیم، من این را درک می کنم، اما فصل گذشته به مقام دوم رسیدیم. و هیچ کس انتظار نداشت که ما به اندازه ما فصل خوبی داشته باشیم.
آنطور که ما می‌خواهیم خوب نبود، اما در مجموع فصل خوبی پس از آن چیزی بود که همه فکر می‌کردند.

فرناندز در ادامه گفت :

“اگر ما آن امتیازات را در ژانویه، فوریه از دست نمی دادیم، می توانستیم خیلی به سیتی نزدیک تر شویم. پیشرفت های بزرگی در تیم وجود داشته است، پیشرفت بزرگی در باشگاه از زمانی که او آمده است، و من فکر می کنم او شایسته تقدیر است.”
“من فکر می کنم او می تواند کارهای بیشتری انجام دهد و ما به عنوان یک تیم قادر به انجام کارهای بیشتری هستیم. این فقط به مربی بستگی ندارد. ما باید تلاش کنیم به او کمک کنیم زیرا او در تلاش است به ما کمک کند.”

 

یونایتد از 10 بازی ابتدایی خود در لیگ 17 امتیاز دارد و با چلسی صدر 8 امتیاز فاصله دارد. این در مقایسه با 19 امتیاز در همان مرحله در فصل گذشته، زمانی که سوم شد و پس از 10 بازی در فصل 20-2019 وقتی ششم شد.

فرناندز گفت :

 

“البته این چیزی نیست که ما می خواهیم ،ما در خانه مقابل اورتون، استون ویلا و لیورپول امتیازات را از دست دادیم.”
فصل گذشته در خانه مشکل داشتیم، ما فصل را در خانه با لیدز و نیوکاسل و همچنین در لیگ قهرمانان اروپا خیلی خوب شروع کردیم. اما ما همچنان در خانه امتیازات را از دست می دهیم و این را می دانیم. این تنها تقصیر مربی نیست. “

 

فرناندز در فصل گذشته مستقیماً در 46 گل در همه رقابت‌ها نقش داشت – 13 گل بیشتر از بهترین فرم مارکوس راشفورد که با 4 گل و 7 پاس گل در این فصل دوباره در بین بازیکنان یونایتد پیشتاز است.

با این حال، آخرین گل از چهار گل این بازیکن ملی پوش پرتغالی در 11 سپتامبر برابر نیوکاسل یونایتد به ثمر رسید و این تصور وجود دارد که اکنون که کریستیانو رونالدو به باشگاه بازگشته است، اهمیت او برای یونایتد در حال کاهش است.

با این حال، فرناندز در این فصل در مقایسه با فصل گذشته (3.94 تا 2.69) موقعیت های بیشتری در هر 90 دقیقه ایجاد می کند و موقعیت های بزرگ بیشتری (0.74 تا 0.65) ایجاد می کند، همه اینها در حالی که در نقش هافبک میانه تری بازی می کند.

فرناندز گفت:

“طرز بازی ما در دو بازی گذشته، من کمی عمیق تر بازی کردم، اما این به این دلیل است که ما سیستم را تغییر دادیم و شما باید خود را وفق دهید.” همه داشتند خودشان را تطبیق می دادند. ما باید کاری را که برای تیم بهتر است انجام دهیم.
من هنوز هم می‌توانم بازی‌ام را در هر جایی که بازی می‌کنم انجام دهم. می‌دانم که مردم ناراحت هستند زیرا تعداد گل‌هایم کم می‌شود، اما پاس گل‌ها در حال افزایش است.
“اهمیت گلزنی برای مردم همیشه بهتر از انجام دادن پاس گل یا یک بازی عالی است. فصل گذشته همه اینگونه بودند که ” گل های زیادی به ثمر رسانده ، اما پنالتی های زیادی نیز به ثمر می رساند و عملکردی ندارد.”
“الان من اجرا می کنم و پاس گل های زیادی می دهم و مردم می گویند “او گل نمی زند.”

فرناندز افزود:

«تیم‌ها من را بهتر می‌شناسند و فضایی را که در ابتدا داشتم به دست نمی‌آورم، زیرا فردی از پرتغال بودم و بیشتر بازیکنان نمی‌دانستند برونو کیست.
اکنون فضا برای من کمی کوچک است، زمان کمی کوتاه است و باید آن را بهبود ببخشم تا در شوت‌زنی و پاس دادن و همه چیز برای انجام بازی‌ام سریع باشم.»

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید