| |

بریتویت فاجعه نقل و انتقالاتی یا بازیکنی کارآمد؟

به گزارش فوتبال 724، باشگاه بارسلونا پس از گفتگو های زیاد توانست از لالیگا اجازه خرید یک بازیکن جایگزین را برای دمبله که تا پایان فصل مصدوم این دریافت کند.
اما اینکه باشگاه بارسلونا چگونه از این فرصت استفاده کند بستگی به تصمیمات سران بارسلونا دارد.
شواهد نشان می‌دهد که این تیم قصد دارد مارتین بریتویت مهاجم لگانس را به خدمت بگیرد؛ اما سوال اصلی این است که او واقعا کیست؟ آیا او کسی نیست که مدتی در میدلزبورو بازی کرد و هیچ دستاوردی نداشت؟
شما باید شرایط بارسلونا را درنظر بگیرید آنها فقط پانزده روز زمان دارند تا بتوانند یک مهاجم جایگزین به خدمت بگیرند و آن شخص باید یا در اسپانیا بازی کند یا اینکه بدون تیم باشد و انتخاب بازیکن در چنین شرایطی بسیار سخت است.
افراد زیادی همچون آنخل رودریگز، لوکاس پرز و لورن مورنو به بارسلونا در لیست خرید بارسلونا قرار داشتند اما مشکل اصلی این جاست که تیم های آنها تمایلی ندارند که بازیکن خودشان را در چنین برهه ای از زمان به فروش برسانند زیرا که آنها شانسی برای جذب بازیکن جایگزین ندارند.
بریتویت بازیکن 28 ساله لگانس، شروع فوتبالش را در ایسبیرگ در دانمارک رقم زد وی در اواسط سال 2013 قبل از آنکه به تولوز بپیوندد مشهور شد و از اینجا بود که آینده فوتبالی وی رقم خورد.
او در سال 2017 با انتقال یازده میلیون یورویی به میدلزبورو پیوست، سپس به مدت هجده ماه به بوردو قرض داده شد سپس به صورت قرضی به لگانس پیوست تا با پنج گل و هفت پاس گل سران لگانس را راضی به خرید وی کند تا آنها برای این مهاجم دانمارکی ده میلیون یورو هزینه کنند. از آن زمان تا کنون وی توانست در 27 بازی هشت گل به ثمر برساند که عملکرد چندان مطلوبی به نظر نمی‌رسید و این موضوع برای ادامه روابط لگانس و بریتویت مشکل ساز بود اما در عین ناباوری باشگاه بارسلونا به این مهاجم علاقه مند می‌شود و این یک اتفاق خوب برای دو طرف است.
اگر ما سری به سایت هواسکورد بزنیم اين سايت بریتویت را این گونه توصیف کرده است «دارای نقاط ضعف قابل توجه» این یک امتیاز مثبت برای این خرید احتمالی بارسا نیست.
او به هیچ عنوان کند نیست، در درگیری های هوایی وی کارآمد است؛ قد وی برای نبرد های هوایی مطلوب است و این یک امتیاز مثبت برای این بازیکن است.
او تقریبا همه جا می‌تواند بازی کند! پست اصلی وی مهاجم هدف است ولی در صورت نیاز در پست پشت مهاجم، وینگر چپ و راست نیز می‌تواند بازی کند. او از لحاظ دفاعی می‌تواند بهتر کار کند اما وی مهاجمی نیست که بخواهید کاملا روی آن حساب باز کنید با این وجود او شاید بدترین بازیکن موجود نباشد.
اگر او خریداری شود در بازی های لیگ برای بارسلونا می‌تواند مفید واقع شود تا در رقابت های اروپایی مسی و گریزمان آمادگی لازم را داشته باشند.
او در 348 بازی توانسته 85 گل به ثمر برساند که این موضوع قابل احترام است.
مبلغ خرید وی احتمالا 10 میلیون یورو باشد علی رغم اینکه این مبلغ با توجه به قیمت های سرسام آور بازار اروپا کم به نظر می‌رسد اما این خرید یک ریسک خواهد بود.
او یک ذاتا یک رهبر است و این می‌تواند برای بازیکنی همچون آنسو فاطی مفید واقع شود.
در نهایت باید بگوییم که او قرار نیست به تنهایی بار لالیگا را به دوش بکشد وی می‌تواند به بارسلونا کمک کند. بریتویت بدترین خرید جهان و بارسلونا نیست او نمی‌تواند بدتر از کوین پرنس بواتنگ باشد!

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید