| | |

مصاحبه براهیم دیاز بازیکن آث‌میلان قبل از دیدار با اتلتیکومادرید، لیگ قهرمانان ۲۰۲۱/۲۲

  1. به گزارش فوتبال۷۲۴ براهیم دیاز ستاره میلان به بازگشت احتمالی به رئال مادرید فکر نمی کند و اصرار دارد که روسونری می تواند در این فصل قهرمان سری آ شود.

این اسپانیایی در تابستان به صورت قرضی دو ساله از رئال مادرید به میلان بازگشت. او پیش از این یک فصل را با روسونری گذرانده بود و در 39 بازی با این باشگاه 7 گل به ثمر رساند.

دیاز می‌گوید:

 

میلان تیم بزرگی است ، من احساس محبت باشگاه و هواداران را احساس کردم. من سال گذشته اوقات خوشی داشتم و اکنون نیز بسیار خوشحالم که اینجا هستم. “

 

براهیم با چهار گل در هفت بازی در تمام مسابقات ، شروع فوق العاده ای در فصل داشت.

مرد اسپانیایی می تواند در کمتر از دو سال به مادرید بازگردد و در تابستان ، آنچلوتی گفت که او “بازیکن بسیار مهمی” برای مادریدی هاست.
با این حال ، براهیم در حال حاضر تنها روی زمان حضور خود در روسونری تمرکز کرده است.

او گفت:

من واقعاً به آن [بازگشت رئال مادرید] فکر نمی کنم.”من از زمان حال لذت می برم و خوشحالم [اینجا هستم]. من می خواهم به گلزنی ، پاس گل و مهمتر از همه ، کار زیاد به میلان کمک کنم.

دیاز درباره آنجلوتی گفت:

 

من از او (آنچلوتی) بسیار سپاسگزارم ، اما در حال حاضر روی میلان تمرکز کرده ام. “

روسونری در شش بازی ابتدایی فصل خود پنج برد و یک تساوی مقابل یوونتوس کسب کرد ، بنابراین آنها تنها دو امتیاز از ناپولی فاصله دارند.

 

براهیم معتقد است که روسونری می تواند در این فصل اسکودتو را فتح کند.

 

“بله ، این یک مبارزه برابر برای همه خواهد بود و تیم های زیادی در آن شرکت دارند. فکر می کنم ما خیلی خوب کار می کنیم. ما هر بار روی یک بازی تمرکز می کنیم ، اما تیمی با استعداد و محیطی داریم که بازیکنان جوان و باتجربه را کاملاً با هم ترکیب می کند. ”
“ما تا انتها می جنگیم.”

 

روسونری برای اولین بار در هفت سال گذشته به لیگ قهرمانان بازگشت ، اما در اولین بازی خود در لیگ اروپا در خارج از خانه لیورپول شکست خورد و فردا در ورزشگاه Meazza میزبان اتلتیکو مادرید هستند.

براهیم گفت:

 

“آنها دارای استعداد هستند ، اما آنها همچنین به خوبی سازمان یافته و مایل به فداکاری هستند.آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند ، من یکی را انتخاب نمی کنم زیرا بی انصافی است. همچنین ترجیح می دهم روی میلان تمرکز کنم. ما همچنین عالی هستیم و بیشتر از همیشه متحد هستیم. “

 

براهیم همچنین گل های مورد علاقه خود را با پیراهن روسونری صحبت کرد و در مورد نحوه سازگاری خود برای بازی در سه تیمه صحبت کرد.

 

من خودم را با همه چیز وفق می دهم ، اما این درست است که من پشت مهاجم احساس راحتی می کنم. من استفاده از فضا ، بازی بین خطوط و دریافت تعداد زیادی توپ را دوست دارم.گلزنی در آنفیلد چیزی است که هرگز فراموش نخواهم کرد ، اما گلی را که دوست دارم در فصل گذشته مقابل یووه به ثمر برسانم. “

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید