بوبان و مالدینی مدیرمیلان در برابر گازیدیس
| | |

بوبان: گازیدیس ما را دور زده، الیوت باید دخالت کند

مدیرمیلان، بوبان، عنوان کرده که ایوان گازیدیس او را دور زده، و بدون اطلاعش با رالف رانگنیک تماس گرفته است. وی خواستار ملاقات فوری با صاحبان باشگاه شده است. "این بی احترامی است. این سبک میلان نیست."

اوضاع در باشگاه میلان به طور فزاینده ای تنش دارد. با گزارش هایی از درگیری در مورد استراتژی تیم، بین مدیرعامل، ایوان گازیدیس، از یک طرف، و مدیران فنی و هم تیمی های سابق، پائولو مالدینی و زوانومیر بوبان، از طرف دیگر. این اختلاف اکنون آشکار شده، با مصاحبه بوبان، مدیرمیلان، که در واقع اعتراف کرد که بدون اطلاع او و همکارانش، گازیدیس با رالف رانگنیک مذاکره کرده تا او را به عنوان مربی و همچنین به طور بالقوه مدیر ورزشی میلان در فصل آینده استخدام کند.

بوبان به گازته دلو اسپرت گفت:

“تا چند روز پیش، من فکر می کردم این حقیقت است که در میلان دو روح وجود ندارد، البته با در نظر گرفتن هزار مشکلات اولیه باشگاه، تفاوت های فرهنگی و احساسات بسیار متفاوت برای اهداف روسونری.”

“این واقعیت که ما باید در مورد این صحبت کنیم برای هیچ کس خوب نیست. بدترین قسمت این است که این رویداد بی ثبات کننده در لحظه ای اتفاق می افتد که تیم در حال بهبود است و می توانید کار سخت استفانو پیولی را ببینید.”

وی گفت:

“حتی به ما هشدار هم داده نشد و این بی احترامی و غیر اخلاقی بود. این سبک میلان نبود. حداقل آنچه را که از سبک میلان من به خاطر می آورم اینگونه نیست. “

از بوبان سؤال شد كه آیا راهی وجود ندارد كه مدیران فعلی با هم كار كنند تا بار دیگر میلان را عالی كنند، اما پاسخ وی نشان داد كه دیگر راهی برای گازیدیس نیست.

“راهی که من می بینم وحدت است. وحدت یعنی اشتراک، وحدت یعنی احترام. در پایان روز ما به این رویکرد نیاز داریم، این تنها راه کار و احساس خوب است.”

“ما قبلاً با گازیدیس صحبت کرده ایم. برای منافع میلان، مطمئناً لازم است هرچه سریعتر ملاقات با مالکیت انجام شود. “

این باشگاه متعلق به شرکت مدیریت الیوت، صندوق حمایت مالیی آمریکائی، است که اساساً پس از عدم توانائی مالک قبلی، یونگ هونگ لی، در بازپرداخت وامی که برای خرید این تیم از سیلویو برلوسکونی استفاده کرده بود، میلان را تصاحب کرد.

بوبان ادامه داد:

“مالكان باید هم از نظر بودجه و هم اهداف شفاف باشند.”

وی گفت:

“در اصل، ما باید به نیاز باشگاه برای تراز کردن صورت های مالی احترام بگذاریم، در حالی كه مالكان باید مسئولیت نتایج ورزشی را به كسانی كه نماینده تاریخ و ارزش های یک باشگاه عالی هستند، اختصاص دهند و احترام بگذارند.”

وی گفت:

“در حال حاضر، با وجود تلاش هایی که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه انجام دادیم و بسیاری از بازیکنان را فروختیم تا مبلغ دستمزدها را کاهش دهیم، ما هنوز نمی دانیم برای تابستان با چه بودجه ای کار خواهیم کرد.”

وی گفت:

“از ما خواسته شده بود که میانگین سنی تیم را پایین بیاوریم و این کار را انجام دادیم، اما همیشه گفتیم که نیاز است ترکیب مناسب بین جوانان و با تجربه ها را حفظ کنیم. پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه نشان می داد که ما درست گفته بودیم، می بینید که بازیکنان جوان با چه سرعتی با حضور چهره های قدیمی و با تجربه تر در پست های خود بهتر شدند.”

از بوبان سؤال شد كه چه زمانی میلان قادر خواهد بود حداقل برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا رقابت كند.

“اول از همه، ما باید فصل را تمام کنیم و ببینیم کجا هستیم، اما این یک میلان متفاوت است. ما نمی گویم که باید فصل بعد قهرمان شویم، اما باید رقابتی باشیم و حداقل همه تیمها را در ایتالیا به چالش بکشیم.”

“ما به خوبی می دانیم که میلان زمان خودمان را امروز تجربه نمی کنیم، اما باید یک جاه طلبی واقعی وجود داشته باشد که رویای شما را به واقعیت تبدیل کند.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید