بوبان
| |

بوبان نزدیک به درهای خروج از میلان

به گزارش فوتبال 724، به نقل از گازتا دلو اسپرت، به نظر می رسد زونیمیر بوبان در پایان فصل میلان را ترک می کند و پائولو مالدینی هم راه او را دنبال خواهد کرد.

بوبان چند روز پیش در مصاحبه با همین روزنامه از رهبری میلان انتقاد کرد و مدیریت الیوت را متهم کرد که با انتخاب مربی برای فصل آینده “آنها را دور زده ” است.

گزارش شده است که مالکان می خواهند رالف رانگنیک، که در حال حاضر رئیس ورزش و توسعه در شرکت نوشابه ردبول است، را به جای استفانو پیولی به عنوان مربی فصل آینده منصوب کنند.

به نظر می رسد که الیوت در مورد تصمیم خود با مالدینی، بوبان و ریکی ماسارا، مدیران ورزشی و فنی میلان، مشورت نکرده است. و گازتا اظهار می دارد که این گزارش به قدری باعث خراب شدن رابطه بین بوبان و مدیرعامل ایوان گازیدیس شده است، که مرد کروات می تواند در پایان فصل از باشگاه جدا شود.

روزنامه میلانی ادعا می کند که مالدینی هم احتمالا تابستان از باشگاه خواهد رفت، زیرا او هم احساس تضعیف شدن موقعیتش را می کند.

مدیریت الیوت پس از اینکه مالک چینی وام 300 میلیون یورویی خود را از این شرکت آمریکایی گرفت و نتوانست بازپرداخت کند، مالکیت و مسئولیت اداره باشگاه را بجای لی یونگ هونگ در تابستان سال 2018 بر عهده گرفت.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید