الیوت
| | |

بیانیه رسمی الیوت پس از شایعات اخیر در ایتالیا: ما مالک 96 درصد سهام میلان هستیم

فوتبال724– الیوت اطمینان داده است که آنها 96 درصد از سهام میلان را پس از طرح سوال در مورد شرکت هلدینگ و کنترل باشگاه در اختیار دارند.

روزنامه های Il Corriere della Sera و Il Sole 24 Ore ، و همچنین برنامه تلویزیونی RAI Report ، به مدارکی پرداختند که به زمانی برمی گردد که یونگ هونگ لی در آوریل 2017 باشگاه را به قیمت 740 میلیون یورو از سیلویو برلوسکونی خریداری کرد.

این کار از طریق دو شرکت مختلف هلدینگ مستقر در لوکزامبورگ انجام شد ، Rossoneri Sport Investment Luxembourg و Project Redblack.

هنگامی که یونگ هونگ لی اقساط وام را پرداخت نکرد و الیوت به طور موثر باشگاه را از آن خود کرد، آنها در پروژه Redblack قرار گرفتند.

تحقیقات درباره چهار درصد دیگر سوالاتی را مطرح کرد که به نظر می رسد در اختیار Blue Skye باشد، شرکتی که توسط سرمایه گذاران Gianluca D’Avanzo و Salvatore Cerchione اداره می شود.

آنها در هیئت مدیره میلان جای دارند و همچنین گفته می شود که نقشی اساسی در دلالی فروش میلان از برلوسکونی به یونگ هونگ لی داشته اند.

Il Sole 24 Ore – معادل ایتالیایی Financial Times – اظهار داشت که ممکن است Blue Skye بیش از آنچه تصور می شد سهام پروژه Redblack داشته باشد، که باعث می شود آنها و نه الیوت قدرت “واقعی” پشت میلان باشند.

عصر امروز، الیوت بیانیه ای را از طریق خبرگزاری ANSA منتشر کرد.

“Elliott Associated LP و Elliott International LP کنترل مشترک مشترک هلدینگ را دارند که میلان بخشی از آن است. الیوت 96 درصد باشگاه را در اختیار دارد، در حالی که سهام باقیمانده به شرکای ما تعلق دارد.

الیوت کاملا متعهد است تا میلان را با تکیه بر اصول ثبات مالی و نظارت صحیح، که اکنون کاملاً پابرجاست، به رده های اول فوتبال اروپا برگرداند.

الیوت با سرمایه گذاری بیش از 600 میلیون یورو در این باشگاه، هزینه راه اندازی مجدد میلان را در سال های اخیر تأمین كرد. الیوت همچنین متعهد شد که در سرمایه گذاری خصوصی 1.2 میلیارد یورویی برای ساخت یک استادیوم جدید در شهر میلان و یک منطقه چند منظوره ابتکاری شرکت کند، که با هم به تحول مداوم میلان کمک خواهد کرد، نه تنها ارائه یک نقطه مرجع نمادی برای شهر، اما همچنین یک پروژه عالی برای فوتبال ایتالیا.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید