تمدید قرارداد پیولی
| | | | |

بیانیه رسمی میلان در خصوص عدم استخدام رانگنیک و تمدید دو ساله قرارداد استفانو پیولی

فوتبال724– میلان تأیید کرد که آنها رالف رانگنیک را استخدام نخواهند کرد و قرارداد استفانو پیولی را تا سال 2022 تمدید می کنند.

آث میلان اعلام کرد با استفانو پیولی برای تمدید دو ساله قرارداد وی به عنوان سرمربی تیم اول باشگاه به توافق رسیده است، که بنابراین قرارداد جدید در ژوئن 2022 منقضی خواهد شد.

مدیرعامل ایوان گازیدیس در بیانیه ای خاطرنشان کرد که “از این توافق خوشحال است. استفانو نشان داده است که می تواند چشم انداز فوتبال ما را برای باشگاه فراهم کن. هیجان انگیز، مترقی و پرشور.

وی گفت:

این تصمیم بر اساس پیروزی های اخیر نیست، بلکه بر اساس چگونگی ایجاد اشتیاق تیمی و وحدت هدف، نحوه بهبود عملکرد انفرادی بازیکنان و کل تیم گرفته شده است.

روشی که او چشم انداز ما را پذیرفته است و روشی که وی و ارزش های باشگاه را نمایندگی کرده است.

پیولی بعد از بازی با ساسولو و پیروزی 2 بر 1 گفت:

من از اعتماد باشگاه میلان به خودم خوشحالم و به آن افتخار می کنم. من می خواهم از همه، از جمله هواداران ما، که واقعاً در ورزشگاه کمبود آنها را احساس می کنیم تشکر کنم، آنها همیشه نزدیک و پشتیبان ما هستند.

همانطور که بارها گفتم، آینده ما امروز است: ما باید متمرکز و مصمم باشیم، متحد باشیم و به عنوان یک تیم بازی کنیم. ما در آغاز یک مسیر خارق العاده هستیم. اگر ما به این روش کار کنیم، رشد خواهیم کرد و بیشتر و بیشتر رقابت خواهیم کرد.

نوشته‌های مشابه