| |

بیانیه رسمی یوفا در مورد تعویق مسابقات باشگاهی

به دنبال شیوع روز افزون کرونا ویروس در سراسر جهان و تعطیلی لیگ ها و رویداد های ورزشی در کشور های مختلف، یوفا با صدور بیانیه ای به حوادث و اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

به دنبال پیشرفت و گسترش روز افزون کرونا ویروس در سراسر اروپا و تصمیمات اتخاذ شده توسط دولتمردان کشور های مختلف، تمام مسابقات رقابت های باشگاهی یوفا که برای هفته آینده برنامه ریزی شده بود، به تعویق افتاده است. ای تعویق شامل بازی های باقی مانده یک هشتم نهایی از دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا در 17 و 18 مارچ، تمامی بازی های دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا در 19 مارچ و تمام بازی های دور یک چهارم نهایی لیگ جوانان اروپا در 17 و 18 مارچ سال 2020 می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است:

تصمیم گیری های لازم مبنی بر زمان برگزاری این بازی ها انجام می شود و در زمان مقرر اعلام خواهد شد. به دنبال تعویق بازی ها، قرعه کشی دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که قرار بود در 20 مارچ انجام شود نیز به تعویق افتاده است. یوفا دیروز از نمایندگان 55 عضو این اتحادیه به اضافه مسئولین اتحادیه باشگاه های اروپایی و لیگ های اروپایی، همچنین نمایندگان اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال دعوت کرده است که در یک جلسه ویدئوکنفرانس که روز سه شنبه 17 مارچ برگزار می شود، شرکت کرده و درباره راه حل های موجود برای برون رفت از این بحران به بحث و گفتگو بپردازند‌.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید