| | |

بیانیه مشترک اعضای باقی مانده سوپرلیگ در مقابل تهدیدات یوفا و فیفا

به گزارش فوتبال۷۲۴ یوونتوس با انتشار بیانیه ای اصرار دارد که به نوسازی فوتبال متعهد هستند و نظرات آنها و غول های لالیگا بارسلونا و رئال مادرید با آنها مشترک است.

این سه تیم تنها باشگاه هایی هستند که از تعهد خود به سوپرلیگ عقب نشینی نکرده اند ، موضعی که باعث شده است یوفا مراحل انضباطی خود را آغاز کند.

 

هیئت حاکمه فوتبال اروپا اعلام کرد که آنها در مورد سه باشگاه در مورد نقض احتمالی چارچوب قانونی یوفا تحقیق خواهند کرد ، که باشگاه ها اکنون با بیانیه خود پاسخ داده اند.

یوونتوس از طریق وب سایت رسمی خود اعلام کرد که این تصور را که مرتکب کار اشتباهی در جهت مدرن سازی فوتبال شده اند ، رد می کنند.

در این بیانیه آمده است:🔻

“بارسلونا ، یوونتوس و رئال مادرید متعهد به مدرن سازی فوتبال از طریق گفتگوی آزاد با یوفا هستند.بارسلونا ، یوونتوس و رئال مادرید مایلند که از زورگویی که یوفا نسبت به سه تیم از مهمترین تیم‌های تاریخ فوتبال انجام داده است ، برائت جویند
“این نگرش هشدار دهنده به منزله نقض آشکار تصمیم دادگاه های دادگستری است که پیش از این نیز با بیانیه ای به یوفا هشدار داده اند تا از انجام اقدامی که می تواند باشگاه های موسس سوپرلیگ را مجازات کند دوری جوید، در حالی که مراحل قانونی ادامه دارد.
“بنابراین ، شروع دادرسی انضباطی توسط یوفا قابل درک نیست و یک حمله مستقیم علیه حاکمیت قانون است که ما شهروندان اتحادیه اروپا ، به طور دموکراتیک ساخته ایم ، در حالی که عدم احترام به مرجع دادگاه خود تخریب عدالت است

در ادامه این بیانیه ادعا شد پیشنهاد سوپرلیگ صرفاً برای محافظت از آینده فوتبال اروپا ارائه شده است و آنها همچنان متعهد به جستجوی راه حل های لازم برای کمک به سلامتی بازی هستند.🔻

“از ابتدا ، سوپرلیگ با هدف بهبود وضعیت فوتبال اروپا ، از طریق گفتگوی دائمی با یوفا و با هدف افزایش علاقه به این ورزش و ارائه بهترین نمایش ممکن به هواداران ، ارتقا یافته است.
“این هدف باید در چارچوب پایداری و همبستگی ، به ویژه در یک وضعیت اقتصادی ناامن مانند وضعیتی که بسیاری از باشگاه های اروپا در حال حاضر تجربه می کنند ، محقق شود.
“یوفا انتظار دارد که به جای کاوش در روش های مدرن سازی فوتبال از طریق گفتگوی آزاد ، دادگاه های در حال انجام را که انحصار آنها در فوتبال اروپا را زیر سوال می برد شروع کنیم.
“بارسلونا ، یوونتوس و رئال مادرید ، که همه آنها بیش از یک قرن قدمت دارند ، هیچ نوع زورگویی یا فشار غیر قابل تحمل را نمی پذیرند ، در حالی که آنها همچنان در تمایل خود به بحث و گفتگو ، با احترام و از طریق گفتگو ، راه حل های فوری مورد نیاز فوتبال در حال حاضر تاکیددارند.
“یا ما فوتبال را اصلاح می کنیم یا باید سقوط اجتناب ناپذیر آن را مشاهده کنیم.”

نوشته‌های مشابه