|

بیانیه کامل یوفا درباره ۱۲ باشگاه سوپرلیگ،۹ تیم خارج شده و ۳تیم درگیر در آن .میزان جریمه‌ها مشخص و رسمی شده است

به گزارش فوتبال۷۲۴ یوفا اقدامات مجدد ادغام را برای 9 باشگاه درگیر در به اصطلاح “سوپر لیگ” تصویب کرد
7 مه 2021 توسط ، یوفا
موضوع سایر باشگاههای درگیر در به اصطلاح “سوپرلیگ” به ارگانهای انتظامی یوفا ارجاع می شود.
با روحیه سازش و به نفع فوتبال اروپا ، 9 باشگاه از 12 باشگاه درگیر در پروژه به اصطلاح “سوپرلیگ” با اعلام “اعلامیه تعهد باشگاه ها” به یوفا که موقعیت باشگاه ها را مشخص می کند ، از جمله تعهد آنها به مسابقات باشگاهی یوفا و همچنین مسابقات باشگاهی ملی اعلام‌خروج خود را مطرح کردند.

یوفا هیئت اضطراری کمیته اجرایی خود را تشکیل داد ، که روحیه و محتوای بیانیه تعهد باشگاه را مورد توجه قرار داد و تصمیم گرفت اقدامات و تعهدات مختلف باشگاهها را تصویب کند. یک تایید رسمی از تعهدات و نحوه ادغام مجدد باشگاه ها و شرکت در مسابقات باشگاه های یوفا بین یوفا و آن ۹ باشگاه توافق و امضا شده است. اقدامات مجدد مصوب کامل و نهایی است.

این ۹ باشگاه اذعان می کنند و می پذیرند که پروژه سوپرلیگ اشتباه بوده است و از هواداران ، انجمن های ملی ، لیگ های ملی ، باشگاه های اروپایی و یوفا عذرخواهی می کنند. آنها همچنین تشخیص داده اند که این پروژه تحت اساسنامه و آیین نامه یوفا مجاز نخواهد بود.
به طور خاص ، هر باشگاه:🔻

بدون قید و شرط ماهیت الزام آور اساسنامه یوفا را تأیید و قبول می کند
متعهد باقی مانده و در هر فصلی که این باشگاه به دلیل شایستگی ورزشی واجد شرایط باشد ، در هر مسابقات باشگاهی یوفا شرکت خواهد کرد و به انجمن باشگاههای اروپا خواهد پیوست که تنها نهاد نمایندگی باشگاههایی است که یوفا آنها را به رسمیت می شناسد

آنها تمام اقدامات در حد توان خود را به منظور خاتمه مشاركت در شركت تأسيس شده براي تشكيل و اداره سوپرليگ و متوقف كردن اقدامات قانوني موجود انجام خواهد داد

به عنوان یک حسن نیت ، و همراه با سایر باشگاه ها ، مجموعاً مبلغی بالغ بر 15 میلیون یورو برای منافع کودکان ، جوانان و فوتبال پایه در جوامع محلی در سراسر اروپا ، از جمله انگلیس استفاده می شود

این منوط به نگهداری 5٪ از درآمدهایی خواهد بود که برای یک فصل از مسابقات باشگاهی یوفا دریافت می کردند ، که از طرف باشگاه بازگردانی مجدد به یوفا خواهد شد

آنها موافقت می کنند اگر بخواهند در چنین مسابقه غیر مجاز (100 میلیون یورو) بازی کنند یا اگر تعهد دیگری را که در اعلامیه تعهد باشگاه قائل شده اند (50 میلیون یورو) پرداخت کنند و جریمه های قابل توجهی را پرداخت کنند.

این تیمها تعهدات فردی را به یوفا ارائه می دهد كه در آن همه اصول و ارزش های مندرج در تفاهم نامه 2019 بین یوفا و انجمن باشگاه های اروپا پذیرفته شده است
با پیشرفت ، باشگاه ها کاملاً متعهد به اصلاحات جدید پس از 2024 هستند. به درخواست باشگاه ها ، یوفا از آنها خواسته و حمایت می کند که از طرف انجمن های ملی و لیگ های ملی مربوطه به روح ، محتوا و هدف تعهداتی که باشگاه ها به یوفا داده اند توجه شود.

الکساندر چفرین ، رئیس یوفا ، گفت:🔻

 

“من دو هفته پیش در کنگره یوفا گفتم که اعتراف به اشتباه به خصوص در این روزهای محاکمه توسط شبکه های اجتماعی یک سازمان قدرتمند است. این باشگاه ها این کار را انجام داده اند.
یوفا با پذیرفتن تعهدات و تمایل خود برای ترمیم اختلالات ناشی از آنها ، می خواهد این فصل را پشت سر بگذارد و با روحیه مثبت پیش برود.
اقدامات اعلام شده قابل توجه است ، اما هیچ یک از مجازات های مالی توسط یوفا حفظ نمی شود. همه آنها به جوانان و فوتبال پایه در جوامع محلی در سراسر اروپا ، از جمله انگلیس ، سرمایه گذاری می شوند.
این باشگاه ها به سرعت اشتباهات خود را تشخیص داده و برای نشان دادن عقب نشینی و پایبندی آینده خود به فوتبال اروپا اقدامی انجام داده اند. همین را نمی توان در مورد باشگاه هایی که در به اصطلاح “سوپرلیگ” درگیر هستند گفت و یوفا متعاقباً با این باشگاه ها سر و کار دارد. “

باشگاه های زیر تحت این اقدامات قرار گرفته و آنها را پذیرفته اند:
  1. آرسنال
  2. آث میلان
  3. چلسی
  4. اتلتیکو مادرید
  5. اینترمیلان
  6. لیورپول
  7. منچستر سیتی
  8. منچستر یونایتد
  9. تاتنهام هاتسپور

علاوه بر این ، و با حرکت به جلو ، یوفا کلیه حقوق خود را برای هر اقدامی که صلاح بداند نسبت به آن دسته از باشگاههایی که تاکنون حاضر به انصراف به اصطلاح “سوپرلیگ” نیستند ، محفوظ نگه داشته است. موضوع بلافاصله به ارگانهای انظباطی صلاحیت دار یوفا ارجاع می شود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید